پیکان، جای بانک سرمایه را در صدر جدول لیگ برتر گرفت

برای اولین بار در این فصل رقابتهای لیگ برتر والیبال، پیکان جای بانک سرمایه را در صدر جدول گرفت.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 12:39
پیکان، جای بانک سرمایه را در صدر جدول لیگ برتر گرفتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال برگزار شد در این هفته پیکان میزبان کاله مازندران بهروز عطایی بود. پیمان اکبری و یارانش توانستند با نتیجه 3-1 مهمان خود را شکست دهند.

شاگردان پیمان اکبری فقط ست اول را با نتیجه 26-24 به کاله ای ها واگذار کردند ،پیکانی ها اما ست های دوم ،سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 30-28، 27-25 و 25-20 پیروز شدند تا سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

از سوی دیگر شاگردان مصطفی کارخانه که با اختلافی ناچیز تا پیش از این هفته در صدر جدول قرار داشتند برابر تیم شهرداری ارومیه ایستادند، کارخانه که تیمی از ستاره های والیبال این سال ها را در اختیار دارد و از دو بازیکن خارجی خوب بهره می برد بر اساس پیش بینی ها پیروز این مسابقه ارزیابی می شد اما بازیکنان ارومیه نشان دادند که والیبال مسابقه نام ها نیست و هر تیمی که از فرصت ها بهتر بهره ببرد پیروز مسابقه خواهد بود.

شهرداری ارومیه ست اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25-23 ،25-23 و 25-20 به سود خود پایان داد و بانک سرمایه فقط ست دوم را با نتیجه 25-16 پیروز شد.

این دومین شکست بانک سرمایه در رقابتهای امسال بود تیمی که از بهترین والیبالیست های ایران بهره می برد اولین شکست بانکی ها برابر متین صالحین ورامین رقم خورد تیمی که این روزها به دلیل مشکلات مالی مسابقاتش به تعویق می افتد.

باخت دوم بانک سرمایه موجب شد پیکان که از ابتدای فصل سایه به سایه بانک را دنبال می کرد از فرصت ایجاد شده استفاده کند و به صدر جدول رقابتها راه یابد.

در دیگر مسابقات این هفته هاوش گنبد از پس مهمان خود بر نیامد و 3-2 نتیجه را به تیم خوش آتیه پارسه به سرمربیگری فرهاد نفرزاده واگذار کرد.

در مسابقه شهرداری ها، این شهرداری تبریز بود که میزبانش شهرداری اراک را 3-0 از پیش رو برداشت و عمران ساری 3-1 نتیجه را به خاتم اردکان واگذار کرد.

این هفته به دلیل مشکلات مالی، تیم متین صالحین ورامین نتوانست برابر سایپا به میدان برود و این مسابقه به تعویق افتاد.
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال هشتم دی ماه برگزار می شود.

رضا نیکقدم منش 

ثبت نظر

ارسال