تا کی به بیگانگان و برخی معاهدات چشم داشته باشیم

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا کی می خواهیم با چشم دوختن به بیگانگان از برخی سیاست ها و معاهدات انتظار داشته باشیم که اقتصادمان را در داخل کشور شکوفا کند.
  • یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 19:51
مرضیه وحیددستجردی در حاشیه اعلام موجودیت این جبهه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: مهم ترین اهداف ایجاد این جبهه تحقق خواسته های مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان به ویژه بیکاری جوانان است.
وی افزود: رکود بی سابقه ای اقتصاد کشور را فرا گرفته و هیچ اثری برای خروج از این رکود نمی بینیم؛ تبعیض ها و بی عدالتی هایی وجود دارد که متأسفانه دست کارآمدی برای رفع یا کاهش این مشکلات دیده نمی شود.
وحیددستجردی تاکید کرد: اقتصادمان باید درونزا باشد و برپایه حرکت درونی به مردم اعتماد کنیم.
وی با ابراز تأسف از بروز مفاسد در زمینه حقوق های نجومی ، دستمزدها و سوءاستفاده های مالی افزود: شاید نباید در اینگونه مدیریت ها به آنان اجازه داده شود که خودشان برای خودشان حقوق و دستمزد تعیین کنند.
وحیددستجردی گفت: متأسفانه شاهد کارهای بسیار زشت و غلطی در این زمینه بودیم که دل مردم را به درد آورد امیدواریم راه حل هایی برای جلوگیری از اینگونه مفاسد و گسترش عدالت بیابیم.
این عضو موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: اینگونه مشکلات ما را بر آن داشت که این جبهه را با مشارکت افراد دردآشنا، دلسوز و مردمی ایجاد کنیم که امیدواریم صدای مردم باشند و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهند.
وی تاکید کرد: مردم باید تصمیم گیرنده باشند و نباید اینگونه باشد که پس از حضور مردم در انتخابات آنان کنار گذاشته شوند و خواسته هایشان نادیده گرفته شود؛ هر جا مردم در صحنه بودند و اصول و ارزش ها مد نظر بوده است پیروز شده ایم.
وحیددستجردی ابراز امیدواری کرد این جبهه مردمی مبتنی بر اصول و ارزش ها بتواند در تعالی مسائل اخلاقی جامعه موفق باشد و بتوانند در رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال زایی ایفای نقش کنند.
وی همچنین تصریح کرد: ما مرزهای اصولگرایی سنتی را قبول نداریم و باید طرحی نو دراندازیم تا هوای تازه وارد شود بنابراین کسانی که درد آشنایند و رنج مردم را می دانند با هر تفکری در این جبهه حضور دارند که البته به حضور مردم و ارزش ها معتقدند.
وحیددستجردی تفرقه را رنج همیشگی در جبهه نیروهای مردمی و انقلابی دانست و تاکید کرد: باید این وحدت ایجاد شود اما اینکه ساز و کار آن چیست؟ در این جبهه کار و فعالیت از پایین به بالا انجام می شود و قشرهای مختلف مردم خودشان باید حضور داشته باشند.
این عضو موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور نمایندگانی از قشرهای مختلف اعم از هنرمندان، نویسندگان، پزشکان، استادان دانشگاه، روحانیان، اهالی ورزش و اهالی فکر و برنامه ریزی در اعضای موسس این جبهه را نشان دهنده فراگیری و مردمی بودن آن برشمرد.
وی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از مجامع شهرستانی، استانی و ملی تعدادی از نمایندگان این مجامع نیز به اعضای موسس بپیوندند و هیئتی اجرایی و چندصدایی ایجاد شود تشکل هایی که به اصول و اهداف انقلاب پایبند هستند و از حمایت مردمی بهره مند.
وحیددستجردی افزود: اگر حمایت مردمی را داشته باشیم وحدت تحقق می یابد و پیروز می شویم.
وی درباره احتمال تضاد منافع این جبهه مردمی با تشکل های سنتی اصولگرا گفت: این پیشگویی شاید در گذشته مصداق داشته باشد اما برای آینده این طور نیست.
عضو موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: همه تشکل هایی که به مردم و ارزش های اسلامی - انقلابی اعتقاد واقعی داشته باشند هر چند ممکن است تظاهرات مختلفی داشته باشند اما از درون یکی هستند.
وحیددستجردی اضافه کرد: به فرموده امام راحل اگر پیامبران یک جا جمع شوند با هم اختلاف نمی کنند زیرا آنان نور واحد در بدن های مختلفند بنابراین اگر واقعاً اهداف واقعی باشد حتی به طرق متفاوت، این هم وحدت است و در نهایت به هدف واحد خواهیم رسید.
وی گفت: مهم این است که نیت ها و اهداف واحد باشد که همه در این چارچوب تلاش می کنیم و از فهرست حدود 300 نفره حامیان این جبهه مردمی نیز می توان فهمید که همه آنان دارای شاخص های خدمت به مردم در حدود 4 دهه پس از انقلابند.
وحیددستجردی همچنین از برگزاری نخستین جلسه مجمع عمومی استانی این جبهه تا سه، چهار هفته آینده خبر داد و افزود: به فاصله سه، چهار هفته پس از آن نیز نخستین مجمع عمومی و ملی برگزار خواهد شد.
وی گفت: ممکن است مجمع استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان ها برگزار شود.

ثبت نظر

ارسال