ارائه خدمات جدید در همراه بانک ملی ایران

بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و ارتقای خدمات مبتنی بر IOS ، خدمات جدیدی را بر روی سامانه همراه بانک ملی عملیاتی کرده است.
  • یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 15:28
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ در نسخه جدید تحتIOS همراه بانک (5،11) ، خدمات جدیدی مانند اصلاح فرایند فراموشی رمز عبور بدون نیاز به مراجعه به شعب ، کنترل بازه زمانی در قبوض پرداخت شده و قابلیت ویرایش حساب های پر کاربرد فعال شده است.

دریافت صورتحساب، اعلام مانده حساب، پرداخت اقساط درون بانکی و بین بانکی، انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر و همچنین انتقال وجه از حساب به کارت های بانک ملی ایران از دیگر خدمات این سامانه بر پایه شماره حساب است.

همچنین خدمات برپایه کارت‌های بانکی، خدمات چک، پرداخت قبوض خدماتی و خرید شارژ برای تمامی سیم کارت های تلفن همراه نیز از دیگر خدمات این سامانه است و همه این خدمات بدون نیاز به اینترنت بوده و فقط خدمت انتقال وجه کارت به کارت شتابی به صورت اینترنتی قابل ارائه است.
مشتریان برای دسترسی به نسخه جدید همراه بانک ملی می‌توانند به سایت بانک ملی ایران www.bmi.ir مراجعه کنند.

همچنین بانک ملی ایران موفق به کسب رتبه اول در شاخص‌های اختصاصی وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص استقرار نظام مدیریت عملکرد، سنجش و ارزیابی عملکرد و میزان بهره‌وری در واحدها به منظور بهبود عملکرد در سطوح مختلف شد.

بنابر گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی همه ساله ضمن مکلف کردن سازمان‌های اجرایی درخصوص استقرار نظام مدیریت عملکرد و برنامه‌های سنجش و ارزیابی عملکرد، میزان بهره‌وری در سازمان‌ها و واحدهای خود را در راستای بهبود عملکرد در سطوح مختلف اعم از نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات، تصحیح اهداف، سیاست‌ها و وظایف و برنامه‌ها، ارتقای شفافیت، پاسخگویی و سلامت اداری با رویکرد معیارهای اثربخشی، کارایی، اقتصادی و اخلاقی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهد.

بانک ملی ایران در بعد شاخص‌های اختصاصی در سطح عالی ارزیابی و در میان بانک‌های دولتی حائز رتبه اول شد.

ثبت نظر

ارسال