تبلیغات برگزاری تورهای شاد به مناسبت کریسمس غیر قانونی است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: تبلیغات افراد سودجو برای فروش تورهای شاد اطراف تهران به مناسبت کریسمس غیر قانونی است.
  • دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 17:27
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ رجبعلی خسروآبادی افزود: در ایران پیروان ادیان الهی در برگزاری آیین و رسوم قابل احترام هستند و پارسال تور تهرانگردی سال نو میلادی برای هموطنان مسیحی همانند برنامه های تهرانگردی ایام نوروز برگزار شد اما اینکه عده ای فرصت طلب تورهای شاد برای سفر به اطراف تهران را به مناسب جشن کریسمس و با نماد های غیر ایرانی برای عموم جامعه تبلیغ می کنند، غیر قانونی است و با مجریان تورها که به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند، برخورد خواهد شد.

وی گفت: کسانی که به صورت غیر قانونی خدمات سفر ارائه می کنند به هیچ عرف و قانونی در قبال مسافران و گردشگران پایبند نیستند و متاسفانه صنعت گردشگری بیشترین آسیب را از فعالیت این افراد سودجو دیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: عملکرد قانون شکنان در ارائه خدمات سفر، اعتماد عمومی جامعه به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز را از بین خواهد برد.

خسروآبادی با تاکید بر اینکه برخورد با شبکه های زیرزمینی خدمات سفر نیازمند همراهی قوه قضاییه، نیروی انتظامی و رسانه هاست، افزود: از همشهریان تقاضا داریم از اعتماد به هرگونه تبلیغ در فضای مجازی خوداری کنند زیرا کوچکترین بی اعتمادی به دفاتر غیرمجاز فارغ از اینکه چه خطرات و آسیب های اجتماعی و اخلاقی در پی دارد این است که هیچ مسافری تحت پوشش بیمه خدمات سفر قرار ندارد.

ثبت نظر

ارسال