ابلاغ دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث دانش آموزی به استان ها

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث دانش آ‌موزی به استان ها خبر داد
  • چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 7:46
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، عباسعلی باقری اظهارکرد: کلیه دانش آموزان در تمام مقاطع در طول سال تحصیلی جاری به طور کامل تحت پوشش بیمه حوادث و مازاد درمان قرار می گیرند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تمامی اردوهای درون و یا برون مدرسه ای و اردوهای راهیان نور تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی قرار دارند و درصورت بروز هرگونه حادثه ای، می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: قرارداد بیمه حوادث دانش آموزی با شرکت بیمه معلم منعقد شده که طی آن سطح پوشش و تعهدات آن نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

باقری بیان کرد: جبران غرامت فوت ناشی از حوادث  تامبلغ70 میلیون ریال، جبران غرامت نقص عضو تا مبلغ 1 میلیارد ریال، جبران هزینه های سرپایی و بیمارستانی تا مبلغ15 میلیون ریال، جبران هزینه های جراحی ناشی از بیماری به شرط بستری تا مبلغ 6 میلیون ریال، کمک هزینه خرید و پیوند کلیه تا  مبلغ 20 میلیون ریال و جبران هزینه های کاشت حلزون تا سقف 100 میلیون ریال از تعهدات بخش حوادث و درمان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش درخصوص تعهدات قرارداد در بخش اردوهای دانش آموزی و اردوهای راهیان نور، افزود: پوشش بیمه ای در خسارت های جانی در داخل و خارج از مدرسه شامل کلیه اردوها و کارگاه های آموزشی، سالن ها و اماکن ورزشی متعلق به ‌آموزش وپرورش می شود .

وی پرداخت غرامت فوت و نقص عضو تا حد کامل و پرداخت هزینه های پزشکی دراثر حادثه تا سقف 100 میلیون ریال را از جمله تعهدات این قرارداد عنوان کرد و گفت: علاوه برصدور کارت برای تمامی بیمه شدگان، پوستری تهیه و به منظور اطلاع رسانی به دانش آموزان و اولیای آنان در مدارس نصب می شود.

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال