آغاز ثبت نام بورس تحصیلی اتحادیه اروپا

ثبت نام پروژه «مرحبا» در چارچوب بورسیه اراسموس ماندوس (بورس‌ های اتحادیه اروپا) آغاز شد.
  • سه شنبه 7 دی 1395 ساعت 21:4
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان؛ بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل دانشگاه تهران، ثبت نام پروژه «مرحبا» در چارچوب طرح اراسموس ماندوس (بورس‌های اتحادیه اروپا) از سوم دی ماه آغاز شده و تا 19 بهمن ماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام در این بورس باید به نشانی الکترونیکی http://www.usc.es/marhaba مراجعه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مربوط به ثبت‌ نام، دریافت پذیرش و شرایط و مقررات دانشگاه‌های طرف همکاری با دانشگاه تهران را در آدرس ذکر شده مشاهده و اقدام به ثبت نام کنند.

پروژه «مرحبا» طرحی با هدف افزایش کیفیت آموزش عالی و گفتگو بین فرهنگهای گوناگون از طریق تبادل دانشجو و استاد بین پنج دانشگاه ایران و ۹ دانشگاه اروپایی است.

این پروژه که توسعه توانایی ها و مهارت های افراد و نیز افزایش تبادل دانشجویان، محققین و عوامل اجرایی میان اتحادیه اروپا و دانشگاه های آسیایی را تضمین می کند، فرصتی را برای دانشجویان ایجاد می کند.

متقاضیان میتوانند به منظور آشنایی بیشتر با این پروژه و دانشگاه‌های طرف قرارداد در ایران و اروپا، شرایط ثبت‌نام و رشته‌های موجود در ۹ دانشگاه اروپایی به سایت:www.usc.es/marhaba مراجعه کنند.

تسلط به زبان انگلیسی از شرایط لازم متقاضیان بوده و دانشجویانی که تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل تحصیلشان به دفتر مشترک پنج دانشگاه ارسال کنند در اولویت ثبت‌نام قرار دارند.

انتهای پیام/

ثبت نظر

ارسال