هفته چهاردهم تحت تاثیر باخت بانک سرمایه در هفته قبل

باخت صدرنشین و جایگزینی پیکان در صدر جدول مسابقات بر رقابتهای هفته چهاردهم، سایه افکنده است.
  • چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 11:34
هفته چهاردهم تحت تاثیر باخت بانک سرمایه در هفته قبلبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال، امروز با 6 مسابقه برگزار می شود ، در هفته سیزدهم پیکان با پیروزی برابر حریفش توانست با توجه باخت بانک سرمایه برابر شهرداری ارومیه جای حریفش را در صدر جدول رقابتها بگیرد به همین دلیل پیش بینی می شود هفته پیش رو تحت تاثیر رقابتهای هفته پیش پیگیری شود.
***‌ خاتم اردکان - پیکان 
خاتم اردکان که با 6 پیروزی و کسب 20 امتیاز در جایگاه ششم جدول رقابتها قرار دارد این هفته میزبان پیکانی است که هفته گذشته را با پیروزی 3-1 برابر کاله مازندران پشت سر گذاشته و با توجه به باخت بانک سرمایه برابر شهرداری ارومیه به صدر جدول رقابتها راه یافته است .
خاتم اردکان هفته پیش 3-1 برابر عمران ساری به پیروزی رسید.
*** شهرداری اراک - بانک سرمایه 
در اراک شهرداری این شهر میزبان بانک سرمایه است ، شهرداری اراک هفته پیش توانست شهرداری تبریز را 3-0 شکست دهد و با 3 پیروزی و 9 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گیرد .
هفته قبل اما هفته خوبی برای بانک سرمایه نبود این تیم برابر شهرداری ارومیه3-1 شکست خورد تا دومین شکست این فصل خود را تجربه کند و فرصتی در اختیار پیکان رقیب اصلیش در این فصل قرار دهد تا این تیم به صدر جدول رقابتها برسد.
*** پارسه - عمران ساری 
پارسه یکی از پدیده‌های این فصل رقابتهای والیبال باشگاه های برتر با 8 پیروزی و 25 امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابتها قرار دارد هفته پیش 3-2 هاوش گنبد را شکست دهد، عمران ساری هم که برابر خاتم اردکان 3-1 شکست خورد با 6 پیروزی 18 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رقابتها قرار دارد 
*** سایپا - هاوش گنبد 
سایپا با 7 پیروزی و 22 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رقابتها قرار دارد البته با یک مسابقه کمتر، چرا که مسابقه هفته پیش آنها برابر صالحین ورامین برگزار نشد و به تعویق افتاد، از سوی دیگر هاوش گنبد هفته پیش را با شکست برابر پارسه دیگر تیم تهرانی با نتیجه 3-2 پشت سر گذاشت، گنبدی ها فقط با 3 پیروزی و 9 امتیاز در انتهای جدول دوازده تیمی لیگ برتر قرار دارد.
*** کاله مازندران - شهرداری ارومیه 
کاله مازندران که با 4 پیروزی و 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رقابتها قرار دارد و هفته پیش 3-1 نتیجه را به پیکان واگذار کرد این هفته برابر شهرداری ارومیه پنجم جدول با 7 پیروزی و 21 امتیاز توانست هفته پیش، تیم صدر جدول هفته سیزدهم بانک سرمایه را شکست دهد.
***‌ شهرداری تبریز - صالحین ورامین 
شهرداری تبریز با 4 پیروزی و 14 امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابتها قرار دارد و هفته پیش نتیجه 3-0 به شهرداری اراک واگذار کرده است از سوی دیگر صالحین ورامین با یک مسابقه کمتر، با 6 پیروزی و 17 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.
رضا نیکقدم منش 

ثبت نظر

ارسال