اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای حمایت از صنایع + فیلم

دو هزار میلیارد تومان برای سرمایه در گردش واحدهای صادراتی دراختیاربانک های عامل قرار گرفته است.
  • پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت 14:14
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، فریدون همتی درکارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری استان با اشاره به اینکه اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای حمایت از صنایعمنابع لازم برای سرمایه واحدهای صادراتی وجود دارد، گفت: باید ظرفیت ها را شناخت و به صورت جدی از آن استفاده کرد.
به گفته وی، طبق مرکز آمار ایران درسه ماه اول و دوم امسال درصد بیکاری در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از 12/2  به 11/6 درصد رسیده است .
استاندار گفت : طبق سامانه رصد ملی از 20 هزار تعهد شغلی امسال برای 14 هزار و 498 نفر اشتغال بیمه اجباری و فرصت شغلی ایجاد شده است .
همتی با بیان اینکه 30 درصد اشتغال استان افراد غیر بومی است، گفت: در تلاش هستیم با اولویت قرار دادن نیروهای داخلی اشتغال به افراد بومی تعلق گیرد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم دراین جلسه گفت: 70 میلیارد تومان تسهیلات کمیته امداد و 100 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج محقق شده که 72 درصد آن پرداخت شده است .
به گفته منوچهر حبیبی، 20 میلیارد تومان تسهیلات روستایی بانک سینا و 780 میلیارد تومان هم تسهیلات بهین یاب پرداخت شده که انتظار می رود این روند ضمن رونق بخشیدن به تولید منجر به ایجاد اشتغال شود.





ثبت نظر

ارسال