تلاش جبهه استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی

حمایتهای معنوی از ملتهای منطقه دستاوردهای دفاع مقدس است
  • پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت 16:51
تلاش جبهه استکبار برای ساقط کردن نظام اسلامی
برخی تشکلهای دانشجویی به نام اسلام فعالیت می کنند اما زمینه فعالیت آنها تجلیل از منحرفان است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور با بیان این مطلب در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی در دانشگاه شهید باهنر کرمان به برخی تشکلهای دانشجویی هشدار داد: مراقبت کنید تا زمینه اتفاق یک فتنه دیگر به وجود نیاید.
حجت الاسلام قریشی یادآور شد: با هوشیاری کامل برای آینده فکر کنیم و مقابل تهدیدها و انحرافات بایستیم.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از 9 دی به عنوان برگ زرینی در تاریخ مقدس نظام جمهوری اسلامی یاد کرد وگفت: جبهه استکبار باملت ایران و نظام اسلامی خصومت ذاتی دارد و با طراحی انواع ترفندها و توطئه ها سعی در ساقط کردن آن دارد.
پورابراهیمی افزود: حمایتهای معنوی از ملتهای منطقه دستاوردهای دفاع مقدس است وحضور یک سردار از هزاران سردار ایرانی در جنگ سوریه وعراق امروز جریان جنگ در این مناطق را تغییر داده است .
وی در ادامه از کسب رتبه 15 ایران درحوزه علم در جهان اشاره کرد. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: تمرکز دشمن امروز بر روی عرصه اقتصادی است و از این راه دنبال ضربه زدن به ملت ونظام ایران است.
پور ابراهیمی همچنین خاطر نشان کرد:ایران یکی از قدرتهای نظامی منطقه است  وسیستم موشکی ایران خواب را از چشم اسرائیل غاصب ربوده است.
وی در ادامه با اشاره به تحریم ها افزود: ما باید بتوانیم شرایط را برای خنثی سازی تحریم در کشور بوجود آوریم و با اصلاح ساختارهای اقتصادی تحریم را خنثی کنیم.
دکتر پورابراهیمی در ادامه به وابستگی بیش از شصت درصدی منابع و بودجه عمومی دولت به نفت افزود: باید سهم نفت در بودجه عمومی کاهش یابد و پول حاصل از فروش نفت در صندوق توسعه ملی ذخیره شود.
وی با اشاره به اینکه در بودجه سال نودوشش /هشتاد درصد بودجه پیشنهادی دولت به عنوان هزینه های جاری و بیست درصد آن عمرانی است یادآور شد باید تصدی گری دولت در اقتصاد کاهش یابد .
نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی افزود:دولت 12 برنامه ملی برای اقتصاد مقاومتی تدوین کرده که بهره وری، توسعه صادرات غیرنفتی، ارتقاء توان تولید ملی، توسعه عدالت اجتماعی، انضباط مالی ، اقتصاد دانش بنیان، گفتمان سازی وفرهنگ سازی، شفاف سازی وسالم سازی، تولید نفت وگاز، هدفمندی یارانه ها ، مردمی کردن اقتصاد وسیاستهای پولی وارزی از جمله این برنامه هاست.
پورابراهیمی از برخی سیاستهای اقتصادی دولت همچون عمل نکردن به حذف سه دهک از یارانه بگیران انتقاد کرد وگفت: در چند روز گذشته ارزش پول ملی ما هفده درصد کاهش پیدا کرد که دولت باید پاسخ گو باشد.
 رئیس سازمان بسیج اساتید استان هم دراین نشست گفت: فتنه هشتادوهشت باعث شد سره از ناسره مشخص شود.
دکتر رستمی نسب افزود :حرکت عظیم مردم در نهم دی نشان از شناخت آنها از شرایط داخلی کشور و نقشه های شوم بیگانگان داشت.
وی افزود بسیج اساتید رسالتش این است که تمام حرکتها را رصد کند و در راستای ولایت و ارزشها و معرفت افزایی در مقابله با جنگ نرم حرکت کند.

ثبت نظر

ارسال