پشت پرده حمله به رئیس قوه قضائیه/ طراحی های جدید برای فتنه انگیزی در آستانه انتخابات

پور مختار با اشاره به تلاش دشمن برای طراحی فتنه های جدید گفت: فتنه گران بنا دارند نگاه قاطبه مردم و جوانان را نسبت به رهبری به سمت سلب اعتماد و بی اعتقاد شدن به جایگاه رهبری ببرند.
  • پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت 16:24

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش عصر فرهنگ، شب گذشته مجمع عمومی بسیج اساتید استان یزد در دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودر آهنگ در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: تاریخ اسلام و تشیع پر است از فتنه هایی نظیر فتنه 88 و بازخوانی آن ها جزء وظایف ما برای جلوگیری از تکرار مجدد است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اگر مراقبت نکنیم و با ابعاد فتنه آشنا نشویم و دیگران را آشنا نسازیم این فتنه ها قابل تکرار خواهد بود.

وی افزود: یکی از مشخصات مهم فتنه این است که در این قضیه برخی از یاران نزدیک و بخشی از دلدادگان نظام که سابقه سربازی ولایت را دارند دچار اشتباه شدند و فضا چنان برای آنها غبارآلود شد که با برخی که صحبت می کردم، متعجب می شدم. چرا که دیدشان نسبت یه شخص مقام معظم رهبری بسیار بد و منحرف شده بود.

 

طراحی جدید فتنه گران/ می خواهند جامعه را از رهبری جدا کنند

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به تلاش دشمن برای طراحی فتنه های جدید گفت: فتنه گران بنا دارند نگاه قاطبه مردم  و جوانان را نسبت به رهبری به سمت سلب اعتماد و بی اعتقاد شدن به جایگاه رهبری ببرند. این به عنوان یک برنامه است که از حدود اواخر سال گذشته رقم خورده در مجموعه جلسه ای که بخشی از همین عوامل فتنه، بخشی از عوامل اصلاح طلب از حزب مشارکتی های منحله هم حضور داشتند این ها این تصمیم را گرفتند.

پور مختار گفت: مثلا بیان می کنند امام قرار نبود حکومت کند، قرار بود در قم بنشیند و حکومت را ارشاد کند. گر چه در دوره اصلاحات این حرف ها را می زدند اما این به عنوان یک برنامه اساسی برنامه ریزی شده تا اعلام کنند که نظام ولایی مربوط به همین دوره است و در دوره آینده چیزی به عنوان ولی فقیه نباید داشته باشیم. اکنون مواجه با این توطئه بسیار جدی هستیم.

این نماینده مجلس افزود: متاسفانه ما برای خودمان احساس تکلیف نمی کنیم. در حالیکه امام(ره) فرمودند این پرچم سینه زن می خواهد. در واقع امام با این نگاه مردم را صاحب پرچم می کردند، که مردم حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: جریان حرکت بر ضد رهبری شروع شده و بخشی از آن در جامعه و بخش عمده و اساسی آن به صورت زیرپوستی در شبکه های مجازی وجود دارد.

 

کارگران بیکار؛ سربازان فتنه جدید؟

وی گفت: حالا عده ای می خواهند مردم را از نظام جدا کنند. یک بخشی از این هدف با ایجاد نارضایتی با عدم اقدام مخصوصاً در مساله اشتغال و اقتصاد در حال شکل گیری است.

عضو فراکسیون ولایت گفت: الان چندین سال است که رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند، اما برخی مسئولین می گویند ما نفهمیدیم اقتصاد مقاومتی چیست. ستاد درست می کنند اما ما چیزی ندیدم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: الان یک آقایی که از سران مشارکت است و در فتنه بود و دستگیر شد، گفته ما پیش بینی می کنیم تا شش ماه آینده خیلی از اعتراضات خیابانی شکل بگیرد. یعنی خیل کسانی که ماه ها و بعضا بیش از یک سال است که حقق نگرفته اند و بخش از بازنشستگان با حقوق ناچیز به خیابان ها بریزند و این حرکت را به نفع خود جهت دهی کنند.

وی با شاره به وضعیت نابسامان اقتصادی گفت: از سال 92 شاهد بودیم چه اتفاقات فجیع اقتصادی رخ داد و تا امروز هم ادامه دارد که بخش های عمده ای از اینها تعمداً در کشور واقع شد. غیر از فسادهایی که بنده بسیاری را سراغ دارم و با قاطعیت عرض می کنم که ده ها و صدها برابر بیشتر از دولت گذشته است منتها بسیاری از اینها مصداق دزدان با چراغ هستند، پر تجربه اند می دانند چکار بکنند.

 

آنچه در یزد مومن رخ داد

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بعضی از مسائل را به طور کلی مطرح می کنند ولی ما کاری نمی کنیم، ابعاد آن را تشریح نمی کنیم،تبیین نمی کنیم و به یک مطالبه عمومی تبدیل نمی کنیم. لذا رهبری دوباره می آیند و در مورد آن صحبت می کنند. مثلاً اخیراً حضرت آقا به موضوع مهم انقلابی بودن، تفکر انقلابی داشتن و حفظ روحیه انقلابی تاکید کردند. اگر در این زمینه جریان سازی نکنیم، فرمایشات آقا را تبدیل به مطالبه عمومی نکنیم این توطئه ها به بار خواهد نشست.

پورمختار با اشاره به آمار و ادعای دولت مبنی بر رشد 7.4 درصدی در شش ماه عنوان کرد: آقا قبلاً فرمودند گزارشاتی می آید ولی مردم باید در عمل این آمار را ببینند. آقا چه بگویند؟ بگویند دارید دروغ می گوئید؟ آقا که چنین ادبیاتی ندارد. وظیفه ما است که برای مردم روشنگری کنیم. البته جامعه آگاه است مثلا اتفاقی که در نماز جمعه هفته گذشته در یزد مومن افتاد نشان دهنده همین موضوع است که مردم آمار و ارقام را با وضعیت واقعی خوب می سنجند و بیان می کنند.

 

تلاش برای هدف قرار دادن منسوبین به رهبری

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: الان تلاش وسیعی برای هدف قرار دادن منسوبین به رهبری در حال شکل گیری است. هدف از بحثی هم که در مورد رئیس قوه قضائیه مطرح شد زدن شخص رهبری است. این پول ها از 25 سال قبل بوده و همه خبر داشته اند. این آقایی که مطرح کرد از موضوع خبر داشت اما بدون اطلاعات صحبت نکرد. می خواهند بگویند در قوه قضائیه و توسط رئیسی که منسوب به آقا است دارد فساد رخ می دهد. حالا چه کسی باید پاسخگو باشد؟ رهبری. این شبهات به صورت ریز و روانشناسانه دارد مطرح می شود، باید رصد کنیم و به اصل موضوع عنایت داشته باشیم.

پورمختار با اشاره به بحث سخنان ظریف در کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای کریمی قدوسی از 15 نفر دعوت کردند تا نوار سخنان ظریف را بشنوند، همین حرف ها و خیلی حرف های دیگر را زده که آن ها فوق سری هستند و اگر افشا شوند آقایان باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند. آنها بحث امنیت ملی است. این سخنان که چیزی نیست، آقای ظریف قبلا هم در مجلس گفت اگر این تمدید تحریم ها انجام شود نقض برجام است. ظریف می گفت می خواستیم این بند را هم در برجام بیاوریم اما مونیز و کری گفتند قرار نیست این قانون در کنگره و سنا مطرح شود ما هم قبول کردیم!

انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال