9 دی، تیر خلاص به قدرتهای بیگانه/ دشمن به دنبال شکاف بین امت و رهبری است/دشمن شناسی تنها ثمره برجام بود

در تجمع حماسه 9دی هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال شکاف بین امت و رهبری است، عنوان شد: ملت بزرگوار ایران در 9 دی سال 88 بپا خواستند و شکوهمند ترین صحنه ها را با حضور خود به نمایش گذاشتند و تیر خلاصی به قدرت های بیگانه و ایادی آنها زدند.
  • پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت 16:1

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ یوم‌الله 9 دی ماه در سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است؛ 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» و روز « پیوند عاشورایی امام و امت» است.

از زمانی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضربدر کشید و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی کرد، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید.

در همین راستا صبح امروز تجمع انقلابی به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان با حضور گسترده مردم ومسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و مردم بار دیگر بصیرت و ولایتمداری خود را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

 

مردم و مسئولین استان هرمزگان در این تجمع عظیم با سردادن شعارهای مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر همه جنایت ها و نقشه های شوم آنها را محکوم کردند.

 دشمن به دنبال شکاف بین امت و رهبری است

 

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شریف و شهید پرور استان هرمزگان که از حدود یکهزار کلیومتر مرز آبی خلیج فارس دفاع می کنند، گفت: مردان و زنان سلحشوری که با ایمان و استقامت این وحدت ملی را به نمایش گذاشته اند نماد وحدت و پیوند ناگسستنی امت با امام خویش هستند.


نایب رئیس سابق مجلس با بیان اینکه در کنار صبر فردی، صبر اجتماعی نیز لازم است اظهار کرد: صبر فردی خود راد با صبر جمعی اقتدار بخشید صبر فردی بسیار مهم است اما آنچه گره ها را می گشاید و راه را برای حرکت اجتماعی، سیاسی،  نظامی هموار می کند صبر جمعی است و خلق اقتصاد مقاومتی در سایه این همفکری و قرار گرفتن آحاد جامعه در کنار هم هموار می شد و با صوف خود باعث استحکام درونی نظام می شوید.

 

ابوترابی بیان کرد: دشمن با تمام توان خود در مقابل دشمن می ایستد و دفاع مقدس ثمره آن صبر بود شهدا، جانبازان، و مردان و زندان استان هرمزگان در 8 سال دفاع مقدس با مقاومت خود دشمن را وارد شکست کردند.

 

وی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد شکاف بین امت و امام خود است، تصریح کرد: در دوران خلق نظام اسلامی و دفاع مقدس و همچنین در تاریخ رسای انقلاب اسلامی ملت ما این را متوجه شده است که رمز وحدت و اقتدار پیوند استوار امت با رهبری خویش است و همیشه این نکته کلیدی مورد هدف قرار گرفته است.


نایب ریئس سابق مجلس گفت:در توطئه سال 88 که امنیت کشور مورد تهدید قرار گرفت در حالی که ایران اسلامی در حال حاضر نه تنها در منطقه بلکه در دنیایی که داعش و گروه های تروریستی که محصول سرویس های اطلاعاتی موساد وو سیا هستند آن را ناامن کرده اند و حتی خودشان با آسیب های آنها روبرو هستند و در اندیشه تهدید انقلاب اسلامی هستند در حالی که ایران نماد امنیت قرار گرفته است.


ابوترابی افزود: ملت بزرگوار ایران در 9 دی سال 88 بپا خواستند و شکوهمند ترین صحنه ها را با حضور خود به نمایش گذاشتند و تیر خلاصی به قدرت های بیگانه و ایادی آنها زدند.


وی با اینکه حضور مردم در 9 دی سال 88 بر خواسته از بصیرت و آگاهی مردم بود ادامه داد: کسانی که با هنجار شکنی و اردو کشی خیابانی می خواستند نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی را تهدید کنند اما در برابر اراده ملت از پای در آمدندد و عظمت ملت ایران بار دیگر در مقابل جهانیان به نمایش گذاشته شد.


نایب ریئس سابق مجلس افزود: ملت بزرگ ایران در 9 دی ماه سال 95 همچنان بر پیوند استوار خویش با رهبری و آرمانهای امام بزگوار پای می فشارند و این سبب شده که امروز ایران یک قدرت بزرگ منطقه ایی و فرا منطقه ایی تبدیل شود وو آن نیز دستاورد پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب است.


ابوترابی با بیان اینکه ایستادگی انقلاب در مقابل نظام سلطه و زیاده خواهی آمریکا و استکبار جهانی ادامه دارد ،گفت: این ایستادگی ایران را به یک قدرت بزرگ سیاسی و نظامی تبدیل نموده است و سبب شده در کشورهای دیگر مثل عراق،، بحرین، یمن، لبنان،فلسطین و سوریه نیز این ایستادگی ایجاد شود.


وی ادامه داد: ما در سایه ایستادگی در مقابل نظام سلطه و آمریکا می توانیم راه را برای وحدت امت اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت و افزایش اقتدار ملت اسلامی هموار کنیم و از اصولی که امام و رهبری بر آنها اصرار دارند در کنار این ارزشهاا و اصول با تکیه بر آموزهای قرآن وعترت راه اقتدار و عزت خود را بپیماییم.


ابوترابی در پایان با بیان اینکه امروز اقتصاد مقامتی باعث افزایش اقتدار و استحکام درونی نظام است، خاطرنشان کرد: همه مسئولین و قوای سه گانه با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری همه ظرفیت خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی گامم بردارند و بر تولید حداکثری و مصرف مدیریت شده دقت داشته و در مسیر از بین بردن فساد های اخلاقی و مفاسد اقتصادی همه با هم گام بردارند.

 

 

حماسه مردم در ۹ دی ،تلخی فتنه ۸۸ را به شیرینی تبدیل کرد

 

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان رودان و همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار کرد:سال ۸۸ و آن حضور کم سابقه و بی سابقه ،حضور ۴۰ میلیون در پای صندوق های رای خیلی با اهمیت بود که دشمنان اسلام را ذلیل کرده بود.

 

وی افزود: پس از نواختن طبل فتنه توسط برخی از خواص بی بصیرت و معلوم الحال و سران فتنه این حضور را می خواستن کم ارزش و بی ارزش جلوه بدند و نظام را به تقلب در انتخابات متهم کنند.

 

امام جمعه رودان در ادامه به حضور ضد انقلاب و کسانی که با انقلاب اسلامی در میدان فتنه زاویه داشتند، تصریح کرد: کسانی که حتی جرات بیرون آمدن از سوراخ موش های خود را هم نداشتن به دنبال آن انقلاب رنگی که در داخل و انقلاب مخملی که آمریکا طرح ریزی کرده بود به بیرون آمدند و دوباره جان گرفتند.

 

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد عنوان کرد: نظام سلطه در کشورهای که طرفداری از غرب و آمریکا بسیار کم است دنبال چنین انقلابهایی هست که در چند کشور منطقه نقشه آنها جواب داده بود فکر وخیال می کردند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم می توانند چنین کار انجام دهند و این نظام را از پای در بیاورند.

 

وی اضافه کرد: خویشتن داری مقام معظم رهبری و دستگاهای امنیتی باعث شد تا اینکه سران فتنه پرروتر شوند و به تحریک مردم به ریختن درخیابانها بپردازند و خسارت های زیادی را به نظام و مملکت وارد سازند.

 

تاج زاد با اشاره به تذکر صریح رهبری به سران فتنه که راه خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی جدا سازید که الان دیگر حرف از تقلب در انتخابات نیست بلکه صحبت از براندازی نظام است یادآور شد:هیچ کدام از این سران فتنه به فرمایشات مقام معظم رهبری اهمیت ندادند و دخالت آمریکا و اسرائیل را یک توهم جلوه میدادند .

 

امام جمعه رودان در پایان خاطر نشان کرد: الحمدالله ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود جوش در خیابانها در ۹ دی مشت محکمی به استکبار جهانی زدند و تلخی فتنه ۸۸ را با خلق حماسه نهم دیماه به شیرنی تبدیل کردند .

 

دولت به جای حماسه مردمی ٩ دی، همایش انتخاباتی برگزار کرد

حجت الاسلام هاشمی مدیر کل اوقاف وامورخیریه هرمزگان در اجتماع بزرگ حماسه ٩ دی درپارسیان گفت: جامعه نباید خود را قربانی حرکت یک مشت افراد جاهل و خود فروخته خارجی کند و همگان باید مراقب باشند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه افرادی که در انتخابات٨٨ شکست خوردند باید نتیجه وا قبول می کردند اظهار کرد: شکست خوردگان در انتخابات ٨٨ صورت مسئله را پاک کردند وکلیدفتنه را به عنوان واژه تقلب برگزیدند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان تصریح کرد: برخی ازمسئولین در جریان حوادث پس از انتخابات ٨٨ به جای اینکه مردم را دعوت به بصیرت کنند، سکوت اختیارکردند واین سکوت کنندگان افرادی بودند که درجنایت فتنه گران سهیم بودند.

وی با انتقاد ازبرگزاری همایش انتخاباتی درمشهدوعدم حضور مسئولان دولتی در حماسه ٩ دی گفت: این حماسه های ٩ دی است که این انقلاب را زنده نگه داشته است، پس چرا مسئولین از این مناسبت های ملی گریزانند.

در ادامه حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه قصه فتنه ٨٨ آغازگرنیست و تمام شدنی نیز نخواهد بود گفت: باید منتظر فتنه های دیگر نیز از جانب استکبار وعوامل پست ودست نشانده های آن در داخل باشیم.

امام جمعه پارسیان اظهار کرد:مردم در مراسم نهم دی ماه ٨٨ بعد ازاینکه عمله های استکبار در ٦ دی سال ٨٨ اوج خیانت خود به نظام را نشان دادند وبه حریم امام حسین(ع) حمله ور شدند، به کف خیابان ها آمدند وفتنه گران را محاکمه خیابانی کردند.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حماسه مردمی ٩ دی خاطرنشان کرد: مردم طومار فتنه ٨٨ را پیچیدند و نشان داد که آنها همیشهیک قدم از خواص جلوتر هستند.

گوش‌به‌فرمان بودن مردم توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام را نقش برآب کرد

حجت‌الاسلام جهانگیری، نماینده ولی‌فقیه در بندر خمیر با بیان اینکه مصالح نظام مصالح ملت است، گفت: منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گوش‌به‌فرمان بودن مردم  توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام را از ابتدای انقلاب تاکنون نقش بر آب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در بندر خمیر اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی حتی با کشورهای پیشرفته اروپایی قابل‌مقایسه نیست و این ازجمله برکات فراوان خداوند به مردم این سرزمین است.

جهانگیری با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب که بعضی خواص از مردم گاهی عقب‌تر هستند، تصریح کرد:حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در مراسم‌های ملی و مردمی کم‌رنگ باشد.

 ۹ دی از قله‌های پرافتخار نظام مقدس اسلامی است

سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی، فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد در اجتماع عظیم مردم بشاگرد گفت: تبعیت از ولایت می تواند انسجام بخشی نظام را بیشتر و دشمنان را مایوس کند و با حرکت در مسیر ولایت دشمنان نظام بیشتر شکست می خورند.

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد با بیان اینکه  ۹ دی یکی از روزهای مهم و از قله‌های پرافتخار نظام مقدس اسلامی است، اظهار کرد: حماسه ماندگار ۹ دی دست رد زدن مردم به سینه دشمنان نظام بود و این واقعه حماسه ماندگاری را برای ایران اسلامی رقم زد.

 

سلیمانی با اشاره به اینکه این روز تجلی حضور شکوهمندانه مردم بود،گفت: ملت با حضور دشمن‌شکن خود نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رساندند.

 

وی با اشاره به انواع توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با نقشه های مختلف سعی در ایجاد فتنه های مختلف هستند که بابیداری، هوشیاری و بصیرت مردم نقشه آنها نقش برآب خواهد شد.

 

مانده سپاه ناحیه بشاگرد حضور گسترده مردم در مراسم ۹ دی را نشانه تجدید میثاق با ولایت دانست و افزود: این روز در تاریخ ایران یک روز ماندگار است که باید اهداف این حماسه در جامعه اسلامی تبیین شود.

 

تنها ثمره برجام دشمن‌شناسی بود

 

حجت‌الاسلام فقیهی فر، امام‌جمعه موقت شهرستان بندرلنگه صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی حماسه ۹ دی انقلابی دیگر بود.

 

وی افزود: در سال ۸۸ عده‌ای فریب‌خورده در نظر داشتند که نتیجه انتخابات را در کف خیابان‌ها تعیین کنند کسانی که شعار قانون‌گرایی را سر می‌دادند برخلاف قانون با رمز و شعار از پیش تعیین‌شده تقلب بزرگ به خیابان‌ها ریختند.

امام‌جمعه موقت بندرلنگه ادامه داد: این توطئه از قبل از انتخابات طرح‌ریزی‌شده بود که عده‌ای از طرفداران  آن سران فتنه فریب خوردن و تصور کردن می‌توانند نتیجه انتخابات را در کف خیابان‌ها مشخص کنند.

 

حجت‌الاسلام فقیهی فر تصریح کرد: فریب‌خوردگان در روز عاشورا اهانت کردن به ساحت مقدس ابا عبدالحسین (ع) و مردم با بصیرت جمهوری اسلامی در روز ۹ دی‌ماه به طرفداری از این نظام به میدان آمدند چراکه این نظام از عاشورا حسینی سرچشمه گرفته است و با عاشورا می‌ماند و با عاشورا به نتیجه می‌رسد .

 

وی افزود: کار شیطان وسوسه است و هر انسانی برای فریب دادن شیطانی دارد که انسان باید با یاد خدا بصیرت داشته باشد و فریب وسوسه‌های شیاطین نخورد و در طول زمان عده‌ای فریب دشمن و مقام خوردند و قبل از نتیجه انتخابات خود را پیروز انتخابات معرفی کردند.

 

امام‌جمعه بندرلنگه تصریح کرد: امروز دید ما باید جهانی باشد و اگر ما در داخل کشور بصیرت داشته باشیم و همدل باشیم خودبه‌خود این نظام به جهان صادر می‌شود.

 

وی به مسئله دشمن‌شناسی اشاره کرد و گفت: عده‌ای اسرار داشتند که با آمریکا مذاکره کنند و امروز برای همه ثابت شد که آمریکایی‌ها بدعهد و ناقص برجام هستند.

 

حجت‌الاسلام فقیهی فر در پایان خاطرنشان کرد: تنها ثمره برجام دشمن‌شناسی بود و آن‌های که خواب آمریکا می‌بینند خداوند بیدارشان کند چراکه خوی استکبار این است که به منافع خود بی افزاید و هیچ نفعی برای کسانی که زیر سلطه او هستند ندهد.

 

 انتهای پیام/


ثبت نظر

ارسال