شاید مایکروسافت در پروژه فضای سفید با بانک هند همکاری کند

مجله اقتصادی هند گزارش کرده است که مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا، با بانک ایالتی هند در حال صحبت بوده تا به کمک تکنولوژی پیشرفته فضای سفید مایکروسافت، سیستم های بیسیم بانک دهی را وسعت بخشند...
  • پنجشنبه 9 دی 1395 ساعت 15:14
به گزارش بولتن نیوز، مجله اقتصادی هند گزارش کرده است که مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا، با بانک ایالتی هند در حال صحبت بوده تا به کمک تکنولوژی پیشرفته فضای سفید مایکروسافت، سیستم های بیسیم بانک دهی را وسعت بخشند و از طریق باند های تلویزیونی، خدمات بانکی را به نقاط دور افتاده مانند روستا ها برسانند تا همگان از سیستم های بیسیم بانکی بهره مند شوند.

نایب رئیس بانک ایالتی و مدیر بخش اطلاعات این بانک، به استاندارد کسب و کار هند گفته اند که:

    بانک در حال آزمایش کردن تکنولوژی فضای سفید برای سیستم های خود است اما، هنوز جنبه های امنیتی آن مشخص نشده و در حال ارزیابی آن ها هستیم. در حقیقت، ما به چنین سیستمی بسیار نیازمند هستیم و همچنین ما در حال صحبت با جناب ساتیا نادلا درمورد سیستم "Wide-Fi” هستیم.

مایکروسافت در حال تست این سیستم در ایالتی در جنوب شرقی هند به نام "Andhra Pradesh” بوده است و همچنین معتقد هستند این خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که مشتریان ضعیف از نظر مالی نیز جذب شوند.

یکی از سخن گویان هند، اذهان داشته که ما باور داریم دسترسی به اینترنت در نقاط دور افتاده هند، باعث پیشرفت این نقاط می شود و آن ها را به سمت جلو سوق می دهد. این تکنولوژی قادر خواهد بود دسترسی به اینترنت را به صورت ارزان قیمت در نقاط محروم هند امکان پذیر سازد و در های بیشتری را به سوی سبک زندگی در این مناطق باز کند.

همچنین، مأمور بین المللی تکنولوژی مایکروسافت در هند، با اشاره به گزارشی در تلکام بین المللی ۲۰۱۲ یاد آوری کرده است که افزایش ۱۰ درصدی پهنای باند، باعث افزایش تولیدات ناخالص ملی به میزان ۱.۳۸ درصد در کشور هایی با درآمد کم و متوسط می شود.

بانک ایالتی هند نیز اعلام کرده است که ما در حال مکالمه با مایکروسافت هستیم و اگر آن ها مایل باشند که در این جا فضای سفید را ارائه دهند برای ما بسیار خوب خواهد بود.

به هر حال، مایکروسافت نیز وارد مخالفت با انجمن اپراتور های هند شده است که آن ها مخالف اختصاص داشتن این تکنولوژی به مایکروسافت هستند و معتقد اند که این تکنولوژی باید به حراج گذاشته شود.

ثبت نظر

ارسال