قدرت نظام اسلامی برگرفته از بصیرت و اطاعت از رهبری

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی قدرت نرم نظام اسلامی ایران را برگرفته از بصیرت دینی و اطاعت از رهبری دانست .
  • جمعه 10 دی 1395 ساعت 15:40
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز جمعه شهر اراک افزود: ملت بزرگ ایران با اتحاد و انسجام و درک بالا از ولایت پذیری در موقعیت های حساس همواره حامی نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و و با بصیرت از تنگناها و مشکلات عبور کرده اند .
امام جمعه اراک به اشاره به حوادث و وقایع سال 88 گفت: دشمنان نظام همواره علیه ارزش های دینی و انقلابی فتنه می کنند و نمونه بارزآن در سال 88 بود که با وجود آسیب زیاد، تجارب ارزشمندی همراه داشت و لزوم هوشمندی و دشمن شناسی را بیش از پیش روشن کرد.
وی همچنین با اشاره به محکومیت رژیم اشغالگر قدس در شهرک سازی در سرزمین اشغالی افزود : امروز آزادی خواهان دنیا به این باور رسیده اند که در حق مردم مظلوم فلسطین ظلم شده و باید بساط رژیم صهیونیستی از منطقه برچیده شود.
خطیب جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت اجرایی شدن اقتصاد مقاوتی تکیه کرد و گفت: لازم است با برنامه های مشخص و نظارت های جدی هزینه های غیرضروری در کشور کاهش پیدا کند و منابع مالی به درستی در بخش های تولید و زیرساخت ها هدایتگری شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد : یکی از موضوعات حیاتی در رونق بخشی به اقتصاد ، توجه به ظرفیت های داخلی است و در این راستا مسئولیت مدیران در زمینه پیشگیری از ورود کالاهای لوکس و غیرضروری و سفرهای پرهزینه به خارج کشور که چیزی جز هدررفت منابع پایه را در پی ندارد، سنگین است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: تجمل گرایی و ریخت و پاش های مالی با مقوله اقتصاد مقاومتی و توصیه های دین مبین اسلام در سبک زندگی سالم منافات دارد و باید فرهنگ ساده زیستی و پرهیز از تجمل گرایی در کشور بیش از پیش تقویت شود.

ثبت نظر

ارسال