تخفیف 40 درصدی قیمت زمین در شهرک فناوری اصفهان تا پایان امسال

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: تا پایان سال تمامی قراردادهای خرید زمین درشهرک فناوری اصفهان شامل 40 درصد تخفیف در قیمت زمین خواهد شد.
  • جمعه 10 دی 1395 ساعت 5:57
تخفیف 40 درصدی قیمت زمین در شهرک فناوری اصفهان تا پایان امسال
 
به گزارش خبرگزاری ایمنا محمد جواد بگی با بیان اینکه رویکرد ما در سال اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و کمک به راه اندازی واحدهای صنعتی است، افزود: در این راستا با دعوت از متقاضیانی که زمین را در شهرک های صنعتی استان رزرو و مجوزهای لازم را أخذ کردند اما تاکنون موفق به عقد قرارداد خرید زمین با شرکت شهرک های صنعتی استان نشدند، مشکلات آنها برای کمک بررسی می شود.
وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات متقاضیان و حضور و فعالیت آنها در شهرک های صنعتی استان، آنچه در توان ماست را انجام و آنچه از توان این شرکت خارج است با سازمان مکاتبه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان به رویکرد جدید این سازمان که بعد از بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک فناوری اصفهان و به منظور حمایت بیشتر از تولیدات دانش بنیان اتخاذ شد، اشاره کرد و افزود: تا پایان سال تمامی قراردادهای خرید زمین درشهرک فناوری اصفهان شامل  40 درصد تخفیف در قیمت زمین خواهد شد.
وی بیان داشت: این تخفیف در قالب بسته حمایتی ارائه شده و در قبال آن اسناد تعهدآوری مشروط بر اجرای برنامه زمان بندی  بهره برداری ارائه شده توسط متقاضی، أخذ خواهد شد. 
03117/117/4
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews

ثبت نظر

ارسال