ضرورت عضویت واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی در اتاق بازرگانی

نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار عضویت واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی در اتاق بازرگانی شد و گفت: ترکیب اعضای هیات های تشخیص مالیات تامین اجتماعی نیاز به بازنگری دارد.
  • جمعه 10 دی 1395 ساعت 4:44
ضرورت عضویت واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی در اتاق بازرگانی
 
به گزارش خبرنگار ایمنا مصطفی رناسی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک هیات نظارت بر نمایندگان اتاق در هیات های مالیاتی و تامین اجتماعی و هیات امنای شهرک های صنعتی، اظهار داشت: اتاق بازرگانی در دو بخش آموزش و حل مسایل جاری می تواند به  شهرک های صنعتی استان خدمات ارایه کند.  
وی با اشاره به حضور فعال نمایندگان اتاق بازرگانی در هیات های حل اختلاف مالیاتی، گفت: کمیته مالیاتی اتاق تلاش کرده که نمایندگانی برای هیات ها انتخاب کند که از مودیان بخش خصوصی دفاع کنند.
نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان افزود: اتاق بازرگانی در بخش های مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی، قوانین کار، بانک، کمرگ و حقوقی به فعالان اقتصادی مشاوره ارایه می دهد.
وی همچنین ترکیب اعضای هیات های تشخیص مالیات تامین اجتماعی را نیاز به بازنگری دانست و گفت: نماینده شورای عالی تامین اجتماعی که می تواند از بخش های مختلف باشد از سوی سازمان تامین اجتماعی معرفی می شود و سهم سازمان در هیات های بیشتر از سایر بخش هاست.
وی خواستار عضویت واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی در اتاق بازرگانی شد و گفت: عضویت در اتاق به صورت گروهی با کمترین هزینه و آسان ترین شیوه انجام می شود.
رییس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست، گفت:استان اصفهان بالاترین سرانه مالیاتی کشور را پرداخت می کند و این درحالیست بیشترین مسئله فعالان اقتصادی نسبت به مالیات است.
مرتضی بیشه آگاهی نداشتن از قوانین و مقررات را یکی از مهمترین چالش فعالان اقتصادی در موضوع مالیات و بیمه تامین اجتماعی دانست و گفت: اتاق بازرگانی آماده ارایه خدمات رایگان مشاوره ای به فعالان اقتصادی در این دو زمینه است.
محمد اقارب پرست در این جلسه از آمادگی هیات امنای شهرک های صنعتی استان برای همکاری با اتاق بازرگانی در راستای برگزاری نشست های تخصصی پیرامون مسایل مالیاتی و تامین اجتماعی خبر داد.
رضا صنعتی زاده نماینده اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی در این جلسه از آمادگی نمایندگان اتاق برای ارایه خدمات مشاوره به شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: نمایندگان اتاق می توانند تجارب خود را در پرونده های مالیاتی را در اختیار واحدهای تولیدی عضو شهرک های صنعتی قرار دهند.
03117/117/3.5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 

ثبت نظر

ارسال