تشکر وزیر بهداشت و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی از نمایندگان مجلس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح تحول نظام سلامت تشکر کردند.
  • شنبه 11 دی 1395 ساعت 13:53
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ بیانیه‌ای که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به همین مناسبت در گردهمایی رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به نمایندگی از دیگر رؤسا قرائت کرد به این شرح است: 

بدون تردید طرح تحول نظام سلامت را باید بزرگ‌ ترین طرح اجتماعی دولت تدبیر و امید دانست که با اجرای آن در مسیر تحقق عدالت در درمان آحاد مردم ایران و نیز آرمان‌ های مقدس انقلاب اسلامی، به ‌ویژه رسیدگی به محرومان و مستضعفان گام ‌های اساسی و زیربنایی برداشته شده است. 

همان‌ گونه که شما نمایندگان فهیم، روز دوشنبه 6 دی1395 در صحن علنی و طی نامه خود به رئیس جمهور محترم به آن اشاره کردید و عموم مردم و مسئولان نظام نیز به آن اذعان دارند، این طرح بزرگ، دغدغه شهروندان، به‌ ویژه محرومان کشور را در دریافت خدمات مطلوب و کاهش هزینه‌ های سرسام‌ آور درمان به طور محسوسی کاهش داده است.

نامه شما نمایندگان محترم به رئیس جمهور محبوب و حمایت قاطع از طرح تحول سلامت جانی تازه در این کالبد دمید؛ مایه دلگرمی همه نیروهای خدوم و زحمتکش در سراسر کشور شد و موجی از امید را در دل اقشار جامعه، به‌ ویژه محرومان ایجاد کرد.

بدون تردید حساسیت مجلس شورای اسلامی موجب می ‌شود، خادمان و تلاشگران حوزه سلامت با عزمی راسخ ‌تر و تلاشی بیشتر در مسیر ارتقای سلامت مردم گام بردارند. 

امید که در ادامه این راه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمه ‎ها و دیگر همکاران این طرح ملی از حمایت نمایندگان مردم بهره‌ مند شده و بتوانند با همدلی و همراهی آن چنان که باید به ملت شریف ایران خدمت کنند.

ثبت نظر

ارسال