دومین همایش اثبات علمی قدرت های ذهنی استاد داریوش شم آبادی در سرای محله سعادت آباد /

قدرت های ذهنی به باور و وجدان آگاه و بیدار نیاز دارد

نمایه بانک : دومین همایش اثبات علمی قدرت های ذهنی که مبدع آن داریوش شم آبادی است در 13 ام بهمن ماه 1402 درسرای محله سعادت آباد تهران و در جمع تعداد زیادی از طرفداران و پیروان استاد و اصحاب علم پزشکی و خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.
  • شنبه 14 بهمن 1402 ساعت 14:30

خبرنگار و نویسنده : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، داریوش شم آبادی که سال هاست در زمینه ورزش رزمی کیک بوکسینگ و کونگ فو فعالیت داشته و در رشته «تای چی چوآن» دارای سبک منحصر به فردی برای خود است، همچنین شاگردان و طرفداران  زیادی در فضای مجازی  دارد، در دومین همایش و کنفرانس خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران و پزشکان منتقد و طرفدارانش  در سرای محله سعادت آباد برگزار شد، به اثبات علمی و عملی قدرت های ذهنی خود با استفاده از ابزارهای سنجش پرداخت.

 

این در حالی بود که تعداد زیادی از طرفداران وی برای تماشای هنرنمایی این استاد منحصر به فرد از نقاط مختلف ایران در این سالن آمفی تاتر گرد هم آمده بودند.

 

با ورود استاد داریوش شم آبادی ، سالن مملو از سوت و تشویق حاضران شد و یکی از افراد حاضر در این مراسم برای اجرای یکی از تکنیک های هنر ذهنی استاد به نام «مانیه تیزم» که شباهت زیادی به هیپنوتیزم داشت ، ابراز آمادگی کرد و پس از آماده کردن صحنه توسط دستیاران استاد، این تکنیک توسط استاد بر روی این فرد اجرا شد که شامل این امر بود که ظرف مدت حدود 1 دقیقه عضلات فرد مورد نظر کاملا خشک شد و مانند یک تکه چوب بی جان بر روی فاصله دو تخت قرار گرفت و استاد شم آبادی بر روی سینه و شکم این فرد برای لحظاتی ایستاد.

 

سپس با سرعت خارق العاده ای فرد خشک شده توسط  استاد به حالت عادی در آمد و از نظر ضربان قلب مورد کنترل قرار گرفت  که در کمال صحت و سلامت است و در نهایت هم ازین تجربه بسیار راضی و خوشنود به نظر می رسید.

 

سپس چند تن از حضار اعم از دو پزشک و یک خبرنگار و چند طرفدار این استاد به اتاقی در پشت صحنه برای کنترل  منتقل شدند که درباره وضعیت طبیعی و نرمال استاد گزارش دهند و گواه باشند  _ از این جهت که تراشه ای یا امکانات مغناطیسی خاصی را به کار نبرده باشد_ و کنترل شود که این امر نیز برای دقایقی طول کشید و در اتاق کنترل، این استاد توسط پزشکان مورد چکاب ضربان قلب و بازرسی بدنی قرار گرفت و موردی مشکوک به گواهی گواهان مشاهد نشد.

 

در اقدامی دیگر ، استاد شم آبادی توسط سه دستگاه گوشی با برنامه مغناطیس سنج، میزان قدرت و شدت انرژی خود را به نمایش گذاشت.

در نهایت استاد برای ساعتی در جمع طرفداران و خبرنگاران به پرسش های آنها پاسخ داد.

 

استاد داریوش شم آبادی در پاسخ به پرسشی در زمینه اینکه از چه زمانی و به چه انگیزه ای به هنر قدرت ذهن علاقمند شده و در این زمینه تمرین و ممارست می کند ، بیان داشت : «زندگی من از دوران کودکی با سختی ها و مشقات و از دست دادن عزیزانم همراه و اجین بوده، به طوری که پس از درگذشت مادر و برادرم، به مدت 2 سال در خود فرو رفته بودم و این در خود فرو رفتگی و سکوت سبب ساز بیداری نیروی بی کران و بی اندازه درونم شد و از سکوت درون به غوغای آگاهی درون دست یافتم و از آن پس بود که فهمیدم بی دلیل نیست که ما اشرف مخلوقاتیم و برای این بالا بودن لازم است که به قدرت های پنهان درونی خود آگاه شویم و بدانیم که در صورتی که این قدرت ها در درون ما بیدار شوند خواهیم توانست هر مشکلی را از سر راه برداریم و کوه را جابجا کنیم. دستیابی به قدرت بی منتهای ذهن بشر نیازمند باور و صداقت و وجدان آگاه و مهربان است و باید به موازات این قدرت ها، مهربانی و خدای گونگی درون خود را نیز کشف کنیم و با استفاده از این قدرت ها در مسیر مهرورزی به سایر موجودات و از جمله گیاهان و حیوانات و طبیعت و سرانجام انسان ها ، حرکت کرده و به حیات و خیر آنها کمک کنیم که در آن صورت به حقیقت زندگی خویش معنای واقعی بخشیده ایم. پیدا کردن این قدرت در درون ضمیر هر انسان، مستلزم داشتن وجدان، خود آگاهی و معرفت و شناخت حقیقت و فلسفه وجودی این نیروهاست.»

 

 

وی در پاسخ به این پرسش که قدرت ذهن چه کاربردهایی دارد، گفت : «کاربرد آن از تکان دادن اشیا در ساده ترین کاربرد آن آغاز می شود و در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری اوتیسم هم توانسته ایم نتایج خوبی را مشاهده کنیم ، به عنوان نمونه یک کودک اوتیسم با بهر گیری از این قدرت توانست چندین کلمه را بر زبان جاری کند، در حالی که تا آن زمان کلمه ای را به زبان نیاورده بود. در کل این هنر قابلیت ها و کاربردهای  فراوان دارد، ما با استفاده از آموزش های این هنر و تکنیک ابداعی در کوتاهترین زمان قادر خواهیم بود افراد انسانی را تربیت کنیم که واجد ارزش قدرت ذهن شده اند و به عنوان مثال ارتش قویتری داشته باشیم یا اینکه درعلم پزشکی و یا روانشناسی در زمینه درمان بیماری های مختلف جسمی ، روحی و روانی مانند افسردگی و ... از آن بهره ببریم. البته این لازمه اش مداقه و بررسی علمی اصحاب علم و دانشگاهی است که بتوانیم در این زمینه ها با مطالعات علمی بیشتر، لایه های پنهان این هنر و تکنیک را از نظر علمی تحلیل کرده و آن را به صورت نظریه ای تئوریزه تبدیل کنیم. البته انجمن روانشناسان و پزشکان تاکنون به دیده تردید به این مساله نگریسته اند و حاضر به همکاری نشده اند چرا که تا کنون دستاوردهای علم برای این قدرتها توجیه و پاسخی متقن نیافته است. »

 

 


ثبت نظر

ارسال