143 طرح با اشتغال 31 هزار نفر در بانک صنعت و معدن در حال اجراست/ آغاز اجرای پروژه برقی سازی خط آهن گرمسار - اینچه‌برون

نمایه بانک : تعداد 143 طرح با تسهیلات 37 هزار میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور در حال اجرا می باشد که با بهره برداری از این طرح ها برای 31 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد./ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از آغاز و اجرای طرح برقی کردن راه آهن اینچه برون – گرمسار در تیرماه 1397 خبرداد.
  • سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 16:17

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، طرح های فوق شامل طرح های فولادی، نیروگاهی، سیمانی، پتروشیمی ، داروسازی، نساجی و بخش حمل و نقل می باشند که برخی از آن ها مراحل پایانی خود را می گذرانند و قرار است تا پایان سال 97 به بهره برداری برسند.

 

وزیر راه و شهرسازی خبرداد:
آغاز اجرای پروژه برقی سازی خط آهن گرمسار - اینچه‌برون

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، آخوندی افزود : قرارداد این پروژه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون یورو امضا شده و از تیرماه امسال ساخت آن آغاز می شود.
این پروژه که قرارداد فاینانس 1میلیارد و 200 میلیون یورویی آن بین بانک صنعت و معدن و ونش اکونوم بانک روسیه در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری منعقد شد ، برای منطقه ،استان گلستان و پیوند کریدور شمال - جنوب و شرق - غرب بسیار مهم و حائز اهمیت است . 
گفتنی است ، منطقه مرزی اینچه برون در شمال شهرستان گنبدکاووس و در جوار مرز ایران و ترکمنستان ، محل پیوند راه آهن بین المللی قزاقستان-ترکمنستان- ایران است که با راه اندازی آن در سال 93 و با حضور روءسای جمهوری سه کشور ، خط آهن منطقه تا چین امتداد پیدا کرد.

ثبت نظر

ارسال