مدیرعامل بانک رفاه: باید خدمات متنوعی به وزارت رفاه و حوزه های زیرمجموعه ارائه کنیم

نمایه بانک : مدیرعامل بانک رفاه ارائه خدمات متنوع بانکی به وزارتخانه رفاه ، کار و تامین اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی و سازمان ها و شرکت های تابعه را از اولویت های اساسی بانک رفاه خواند .
  • شنبه 8 آبان 1395 ساعت 14:47

به گزارش نمایه بانک ، به قنل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر سهمانی در بازدید از شعب این بانک در استان فارس با اشاره به اینکه بانک رفاه به عنوان بزرگترین بانک عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین تنها بانک عامل سازمان تامین اجتماعی است،‌ افزود: "وجود این دو نهاد بزرگ کشور در کنار بانک رفاه یکی از مهم ترین فرصت ها و ظرفیت های بانک است. باید بتوانیم طیف وسیعی از خدمات از جمله ریالی، ارزی،‌ صدور ضمانتنامه و اعتبار اسنادی را به وزارتخانه،‌ سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه آن ارائه دهیم".
دکتر سهمانی اظهار داشت: "لازم است از طریق مهندسی مجدد،‌ تکمیل و توسعه سبد خدمات بانک،‌ نیازهای مشتریان استراتژیک بانک را همراه با تعامل گسترده به نحو احسن برآورده سازیم".
مدیرعامل بانک رفاه گفت: " بانک رفاه یکی از بانک های باتجربه و قدیمی کشور با بیش از 10هزار نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و شبکه گسترده شعب ظرفیت‌های مطلوبی در اختیار دارد. هنر مدیریت بهره وری حداکثری از این ظرفیت ها است".


ثبت نظر

ارسال