خدمات ویژه پست‌بانک‌ایران به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی مهران و چزابه

نمایه بانک : پست‌بانک‌ایران به‌منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و فراهم نمودن دسترسی آسان دسترسی به خدمات متنوع بانکی، خدمات ویژه‌ای به آنان در پایانه‌های مرزهای مهران استان ایلام و چزابه و سوسنگرد استان خوزستان ارائه نموده است.
  • سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت 8:19

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران، نصب 10دستگاه خودپرداز غیرنقدی(Cashless) در پایانه مرزی مهران و دو دستگاه مذکور در پایانه‌های مرزی چزابه و سوسنگرد و استقرار دو دستگاه خودپرداز(ATM) سیّار در پایانه مرزی مهران از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.
بنابراین گزارش: با استقرار دستگاه‌های خودپرداز(ATM) سیّار در پایانه مرزی مهران زائران حسینی می‌توانند نسبت به دریافت وجه نقد، پرداخت قبوض، شارژ تلفن همراه، انتقال وجه و بسیاری از خدمات دیگر را دریافت دارند.
این گزارش می‌افزاید: میهمان‌سرای‌های ایلام و خرمشهر برای اسکان زائران حسینی درنظر گرفته شده و همه روزه پذیرائی تعدادی از آنان می‌باشد و شعب مرزی مهران، سوسنگرد،‌ خرمشهر و دستگاه‌های خودپرداز(ATM) این شعب نیز آماده‌ ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی است.
همچنین موکب خدّام‌الحسین(ع) پست‌بانک استان خوزستان با همکاری یکی از باجه‌های نمایندگی در مرز شلمچه مستقر شده و از زائران حسینی پذیرائی به عمل می‌آورد.
گفتنی است: چاپ و توزیع بیش از 100 هزارنسخه پوستر جهت اخذ مشارکت عمومی برای کمک های نقدی مردمی و نذورات از طریق گشایس حساب 1040، مشارکت نقدی جمع کثیری از کارکنان بانک به ستاد عتبات عالیات برای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره عظیم حسینی، نصب بنرهای ویژه اربعین در مسیر تردد زائران حسینی در مرزهای مهران و چزابه با مضامین شعائر دینی، برپائی ایستگاه صلواتی در حوالی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برای پذیرائی از سوگواران حسینی در روز اربعین، درج پیام تسلیت اربعین حسینی برروی مانیتور بیش از 1500 دستگاه خودپرداز(ATM) بانک در سراسر کشور، نصب بنر و استندهای تسلیت اربعین حسینی در ساختمان‌های ستادی و شعب، ارسال پیامک تسلیت اربعین حسینی به مشتریان و کارکنان بانک، درج شعائر دینی و احادیث مناسبتی اربعین در هامش مکاتبات اتوماسیون اداری و برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در ساختمان های ستادی و مدیریت های شعب از دیگر برنامه‌های پست‌بانک‌ایران ویژه اربعین حسینی می‌باشد.


ثبت نظر

ارسال