بانک تجارت حامی رویداد استارت آپ ویکند کسب و کارسبز

نمایه بانک : بانک تجارت حفاظت از محیط زیست در راستای شعار راهبردی "به احترام زندگی ،به احترام فردا "را در راس مسئولیت های اجتماعی خود قرار داده است.
  • دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 16:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در جلسه مطبوعاتی استارت آپ با محوریت کسب و کار سبز که روز یکشنبه هفتم آذر ماه درمحل سازمان حفاظت از محیط زیست برگزارشد،گفت: مسئله حفاظت از محیط زیست در کشورمان باید به یک فرهنگ تبدیل شود و همه سازمان ها و ارگان ها آن را وظیفه خود بدانند و نسبت به حمایت از محیط زیست اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه سازمان ها و نهادها باید در قبال عملکرد خود در حوزه محیط زیست پاسخگو باشند، تصریح کرد: بانک تجارت در همین راستا  از اعطای هرگونه تسهیلات و خدمات به صنایع آلاینده خودداری می کند و از هر ایده خلاقانه ای که به حل مسایل مهم زیست محیطی کمک کند و روش جدیدی برای بهبود و پایداری در کسب و کار های سبز باشد، ، حمایت می کند.
سخنگوی بانک تجارت با اشاره به برگزاری سمیناربین المللی پیشگامان جوان در توسعه پایدار  با موضوع اقتصاد کم کربن در آذرماه  به میزبانی بانک تجارت در چابکسرگفت: فعالان توسعه پایدار از 40 کشور دنیا  دراین سمینار شرکت کرده و راه حل های عملی در زمینه کاهش کربن ارائه خواهند کرد .
کاظم پور در ادامه با اشاره به اقدامات بانک تجارت در حوزه حفاظت از محیط زیست گفت: ترویج فرهنگ کار بدون کاغذ، حمایت از پویش های زیست محیطی و صنایع سبز، گسترش خدمات الکترونیکی با هدف کاهش آلودگی هوا و ترافیک، کاهش 60 درصدی انتشارات کاغذی، حمایت از طرح نوسازی تاکسی های فرسوده و برگزاری آزمون سالانه پرسنل به صورت الکترونیک از جمله اقداماتی است که بانک تجارت برای کاهش آسیب به محیط زیست انجام داده است.
وی افزود : بانک تجارت همچنین موضوع حمایت از کسب و کار های دانش بنیان و تجاری سازی ایده های دانشجویی را در دستور جلسات هفتگی اقتصاد مقاومتی خود قرار داده است.
گفتنی است استارت آپ ویکند  "کسب و کار سبز" 17 تا 19 آذرماه درمحل سازمان حفاظت از محیط زیست واقع در پارک پردیسان برگزار می‌شود.

ثبت نظر

ارسال