دکتر واعظی وزیر برتر در حوزه حمایت از حقوق زنان شد

نمایه بانک : در مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی زنان موفق که در دانشگاه شهید بهشتی با حضور فعالان امور زنان و خانواده برگزار شد، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات به عنوان وزیر برتر در حوزه حمایت از حقوق زنان برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت.
  • سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 17:32
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم افتتاحیه اولین کنگره ملی زنان موفق که در دانشگاه شهید بهشتی با حضور فعالان امور زنان و خانواده و حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، دکتر واعظی به عنوان وزیر برتر در حوزه حمایت از حقوق زنان برگزیده شد که مهمترین شاخص‌های این انتخاب، رشد انتصاب زنان در سطح مدیران میانی و ارشد نسبت به سال ۹۲ و حمایت از طرح ها و برنامه های امور زنان و خانواده بوده است. 
پس از آیین افتتاح، این کنگره یک‌روزه با برگزاری پنل‌های تخصصی با رویکردهای ارتقا زنان در مناصب اداری- سیاسی، کارآفرینی و اشتغال ادامه یافت.
گفتنی است: در پایان بخش اول این کنگره از دکتر محمود واعظی به عنوان وزیر برتر در حمایت از بانوان تقدیر به عمل آمد که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هدیه خود را به سودابه رادفر مشاور خود در امور زنان و خانواده و رییس سامانه سپاس (195) اهدا کرد.



ثبت نظر

ارسال