اخبار بانک کشاورزی در بیست و یکم فروردین 96

نمایه بانک : اخبار بانک کشاورزی در بیست و یکم فروردین 96 را در زیر می خوانیم :
  • دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 20:44

به گزارش نمایه بانک ، با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، طرح سردخانه ، بسته بندی و فرآوری آبزیان با ظرفیت 600 تن  در شیراز  به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس این طرح با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبار کمک های فنی ، اعتباری احداث شده است . شایان ذکر است که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 8 نفر فراهم شده است.

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، طرح تولید نان صنعتی در شهرستان کوار استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس این طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل منابع داخلی با ظرفیت 15000 تن احداث شده است . شایان ذکر است که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 15 نفر فراهم شده است.

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ، گلخانه 5000 مترمربعی در بخش خفر شهرستان جهرم استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس این طرح با اعتباری بالغ بر 1800 میلیون ریال از محل منابع داخلی احداث شده است . شایان ذکر است که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 4 نفر فراهم شده است.

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی گلخانه 3000 مترمربعی در شهرستان کوار استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان فارس این طرح با اعتباری بالغ بر 6357 میلیون ریال از محل منابع داخلی احداث شده است . شایان ذکر است که با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم 3 نفر فراهم شده است.

استاندار زنجان از عملکرد بانک کشاورزی قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، اسدا... درویش امیری از عملکرد بانک کشاورزی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ویژه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و صیانت از اشتغال استان قدردانی کرد.

استاندار مازندران با ارسال نامه ای به دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، خواستار قدردانی از بانک کشاورزی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، ربیع فلاح جلودار در این نامه از اهتمام و هدایت مدبرانه مدیرعامل بانک کشاورزی و همکاران این بانک در استان مازندران برای پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی و اشتغالزا ازجمله درقالب بسته رونق تولید در استان مازندران به تعداد 525 مورد به مبلغ 1283 میلیارد ریال در چارچوب الگوی اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد استان مازندران با پرداخت 4822 میلیارد ریال تسهیلات درقالب 1092 طرح  تولیدی و اشتغالزا رتبه اول کشور را از لحاظ تعداد پرداخت ها به خود اختصاص داده است


ثبت نظر

ارسال