وب‌سرویس‌های جدید بانک سامان برای مشتریان حقوقی

نمایه بانک : بانک سامان در راستای افزایش خدمات نوین بانکی برای مشتریان حقوقی، امکان استفاده از «وب‌سرویس‌های بانکی» را با امکانات ویژه فراهم کرد.
  • شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 1:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از اداره روابط‌عمومی بانک سامان ، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر تصریح کرد: با بهره‌مندی از این خدمت، مشتریان حقوقی می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک یا استفاده از درگاه‌های مدرن مانند نت‌بانک و تلفن‌بانک، به‌صورت مستقیم و در نرم‌افزار مالی خود، از خدمت وب‌سرویس بانکی به شکل آنی و برخط (آنلاین) استفاده کنند.

مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان گفت: این خدمت از طریق ارتباط میان نرم‌افزارهای بانکی و یک نرم‌افزار مالی با آدرس آی‌پی مشخص از طرف شرکت برقرار می‌شود و تمام تراکنش‌ها بر این بستر امن صورت می‌گیرد.

نیری درباره خدمات قابل استفاده در این خدمت اظهار داشت: مشتریان حقوقی بانک سامان درحال حاضر می‌توانند صورتحساب سپرده‌شان نزد بانک را مشاهده کنند و همچنین انتقال وجه درون‌بانکی (سامانی) یا بین‌بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.

وی افزود: نماینده شرکت‌های حقوقی متقاضی استفاده از این خدمت جدید می‌توانند به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

مرکز سامان ارتباط با شماره تلفن 6422-021 در تمام ساعت‌های شبانه‌روز پاسخگوی پرسش‌های مشتریان بانک درباره این خدمت و سایر خدمات و محصولات بانک سامان است.


ثبت نظر

ارسال