پرداخت 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در جهت افزایش تولید و اشتغال در کشور

نمایه بانک : فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در جهت افزایش تولید و اشتغال در کشور، بانک توسعه تعاون در سال گذشته 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌ها و سایر شرکت‌ها پرداخت کرده است.
  • پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 ساعت 23:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، فتاحی در کارگاه آموزشی مدیران ستاد و صف بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات پرداخت‌شده 19 درصد رشد نسبت به سال گذشته برای بانک ایجاد نموده است.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه در بحث منابع نیز، بانک 24 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج، بهزیستی و کمیته امداد ازجمله اولویت‌های بانک می‌باشد.

فتاحی با اشاره به منابع صندوق توسعه ملی و تعامل بانک توسعه تعاون با این صندوق خاطرنشان کرد:

بانک توسعه تعاون ازجمله بانک‌های عامل این صندوق است که تسهیلات به طرح‌های با اشتغال‌زایی بالا ازجمله اولویت‌های پرداخت بانک بشمار می‌آید.

وی بابیان اینکه حجم عملیات ارزی بانک نیز افزایش داشته است خاطرنشان کرد: در سال گذشته این بانک 2 میلیارد دلار عملیات ارزی داشته است که در سال جاری توسعه این فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک در برنامه ششم توسعه افزود: برای اولین بار از محل خطوط اعتباری بانک مرکزی افزایش 1000 میلیارد ریالی سرمایه بانک توسعه تعاون را به ثبت رساندیم.

فتاحی بابیان اینکه در سال 96 راه‌اندازی یک طرح ملی در هر استان پیگیری گردیده خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در هر استان شناسایی این ظرفیت‌ها، بانک را در جهت هدایت منابع صندوق توسعه ملی به‌سوی افزایش تولید و اشتغال یاری خواهد کرد.


ثبت نظر

ارسال