تعداد مدارس تاسیس شده توسط بانک اقتصادنوین در مناطق محروم به 25 باب رسید

نمایه بانک : همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه آموزشی، کلنگ احداث سه مدرسه جدید بانک اقتصادنوین به زمین زده شد.
  • پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 2:27

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با آغاز احداث این مدارس تعداد مدرسه‌های بانک اقتصادنوین به 25 باب رسید که از این تعداد 13 باب در حال ساخت و 12 مدرسه نیز در حال خدمت‌رسانی به کودکان ا ین سرزمین در حوزه آموزش است.
مدارس اقتصادنوین در استان کرمانشاه در دو روستای نوروزآباد و سررود شهرستان جوانرود استان کرمانشاه و روستای رش‌وان‌لو شهرستان شیروان استان خراسان شمالی احداث خواهد شد که در مراسم‌های جداگانه با حضور جمعی از مسئولان بانک اقتصادنوین به همراه مقامات ارشد شهرستان‌های جوانرود و شیروان، مدیران سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، نمایندگان مجمع خیرین مدرسه ساز و تعداد کثیری از دانش آموزان و اهالی این روستاها، کلنگ ساخت این مدارس به زمین زده شد.
گفتنی است بانک اقتصادنوین در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به اهمیت آموزش فرزندان سرزمین‌مان، مشارکت در مدرسه سازی در مناطق محروم را در سنوات اخیر در دستور کار قرار داده و تاکنون اقدامات موثری را در این حوزه انجام داده که در آخرین مورد و همزمان با روز معلم در هفته گذشته احداث دو مدرسه جدید بانک اقتصادنوین در روستاهای استان کردستان آغاز شد.

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین بر حمایت از مشتریان تاکید کرد

سیامک دولتی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین، از شعبه مرکزی بانک اقتصادنوین بازدید کرد و ضمن دیدار با یکایک همکاران این شعبه، به اهمیت و نقش اعطای تسهیلات خرد و حمایت از مشتریان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دولتی با اشاره بر نقش مؤثر نهادهای مالی بر توسعه اقتصادی کشور گفت: با توجه به اینکه بنگاه‌های کوچک و متوسط از عمده عوامل ایجاد اشتغال محسوب می‌شوند، بنابراین ما با اعطای تسهیلات خرد به صنایع تولیدی و حمایت از مشتریان می‌توانیم سهم بسزایی در رونق تولید و اشتغال و رشد اقتصادی کشور ایفا کنیم.
وی با اشاره بر لزوم پیگیری جدی وصول مطالبات معوق، بر رعایت بهداشت اعتباری به عنوان الگوی اصلی بهره‌وری تاکید و بیان کرد: توجه به بهداشت اعتباری از الگوهای پایه‌ای سودآوری و بهره‌وری است و زمینه را برای هدایت منابع مالی در مسیر صحیح فراهم می‌کند.
در ادامه بازدید رئیس هیات مدیره بانک در جمع کارکنان به آراستگی شعب، رفتار و برخورد مناسب با مشتریان و نظم و دقت در انجام امور، به عنوان نماد انضباط اشاره کرد و رعایت انضباط اداری، توجه به نکات ایمنی در شعب را از جمله موضوعات مهم و کلیدی در بانک دانست. 
بر اساس این گزارش، این بازدید با حضور محمد آخرتی مدیر امور شعب و اعظم جشنانی رئیس شعبه اسفندیار، همراه بود که صبح روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت و دولتی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه مرکزی، رهنمودهایی در خصوص ارائه خدمات با کیفیت و انجام بهتر امور به همکاران شعبه بیان نمود و همکاران شعبه نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل شعبه با وی درمیان گذاشتند.
گفتنی است، وی بر همراهی کارکنان با برنامه‌های توسعه بهبودی بانک تاکید کرد و افزود: امید است که شما همکاران عزیز، تلاش و همت خود را برای محقق ساختن اهداف بانک بکار برید تا با همراهی و همدلی، دستاوردهای تازه و افتخارات بیشتری در جهت خدمت به میهن عزیز و مشتریان گرامی در کارنامه درخشان بانک اقتصادنوین ثبت کنیم.


ثبت نظر

ارسال