عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: مشتری، مهمترین دارایی بانک است و هر روز باید نحوه خدمت رسانی به مشتریان بهبود یابد.
  • چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 4:8
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، برات کریمی در پایان نخستین دوره جدید آموزش متصدیان شعب برای ارائه طرح های نوین بانک در راستای ارتقاء سطح خدمات به مشتریان با بیان این که امروز در دنیا، کیفیت خدمت رسانی به مشتریان از کمیت آن اهمیت بیشتری دارد، اظهار کرد: مشتری مداری است که سود بانکداری را افزایش می دهد و در این زمینه باید به طور مرتب اقدامات ویژه ای در نظر گرفت.
معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به این که اکنون وضعیت بانک در زمینه رشد منابع، نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات و نیز ریسک اعتباری بسیار مطلوب است، ادامه داد: همه اینها زمانی اثربخش است که بتوانیم مشتری را به بهترین شکل راضی نگه داریم و با سرعت و دقت، خواسته او را برآورده کنیم.
کریمی با بیان این که بانک ملی ایران پیش از این تجربه های موفقی در زمینه اجرای طرح هایی مانند مشتریان VIP، طرح بازاریابی و ایجاد باجه های ترویج بانکداری داشته است، گفت: در روزگاری که رقابت میان کمیت بانک ها به شدت افزایش یافته، بهبود کیفیت خدمات می تواند مزیتی رقابتی باشد و بانک ملی ایران تمام تلاش خود را می کند که مثل همیشه در این زمینه سرآمد باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که متصدیان بانکی در آینده می توانند مدیران ارشد بانک باشند، گفت: آموزش مستمر باعث می شود مشکلات اجرایی به تدریج شناخته و برطرف شود، بنابراین بدنه بانک ملی ایران روز به روز از نظر دانش و توان قوی تر خواهد شد.
کریمی در پایان از ادارات کل سازمان و روش ها، بازاریابی، سرمایه انسانی، آموزش، روابط عمومی و بخش انفورماتیک بانک که دراجرای طرح و برگزاری این دوره آموزشی نقش موثر داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

تندیس برنزی جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد به بانک ملی ایران رسید

به گزارش نمایه بانک ، بانک ملی ایران، تندیس برنزی جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را از هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تندیس بنا به نظر کمیته راهبری جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در سومین دوره ارزیابی و به پاس تلاش و کوشش مدیران و مشاوران این سازمان در طراحی و استقرار «نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد» به بانک اهدا شده است.ناصر شاهباز عضو هیات مدیره ،به نمایندگی از بانک ملی ایران تندیس مذکور را دریافت کرد.
بانک ملی ایران نخستین بانکی است که توانسته این تندیس را دریافت کند. ریاست این کنفرانس که در تیرماه سال جاری برگزار شد بر عهده دکتر عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور بود. 

تهیه نرم افزار سیستم ارزیابی منقول و غیرمنقول در بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، بانک ملی ایران نرم افزار جامع بانک اطلاعاتی عرصه و اعیان، ماشین آلات، تجهیزات و تاسیسات را در دست تهیه دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، تهیه این نرم افزار توسط کارشناسان شرکت داده ورزی سداد با هماهنگی اداره کل ارزیابی و نظارت بر مصارف و اداره کل مدیریت عملیات بانکی به زودی به پایان می رسد. 
این نرم افزار برای نخستین بار طراحی شده، ابتدا مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفته و پس از شناسایی نقایص احتمالی توسط کاربران، وارد مرحله استفاده عملیاتی خواهد شد.
از آنجا که اطلاعات بازدیدهای کارشناسان در بخش املاک به ویژه در بخش ماشین آلات، تجهیزات و تاسیسات نظیر مدل، سال ساخت، کشور سازنده، اسناد و مدارک گمرکی، بازرسی های کالا، پکینگ لیست ها، برگ سبز، پروفرما و ... در این نرم افزار قابل ذخیره سازی و مقایسه با موارد مشابه است، به کاربر در تعیین ارزش گذاری های موارد مطروحه کمکی جدی خواهد کرد.
همچنین با عملیاتی شدن این نرم افزار، کارشناسان بانک در سطح کشور از یک الگوی ارزشمند واحد تبعیت خواهند کرد.
این نرم افزار با سطوح دسترسی تعریف شده و قابلیت به روز شدن ویرایش، علاوه بر تسریع در تهیه گزارش های کارشناسی، امکان دسترسی کاربر به فایل اطلاعاتی بانک جامع گزارش های ارزیابی مستند شده را فراهم می کند. 

تقدیر استاندار از بانک ملی استان گلستان

بانک ملی استان گلستان به پاس حمایت از واحدهای تولیدی استان مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسمی با حضور محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسن صادقلو استاندار گلستان، معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، رئیس و اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان، اصحاب رسانه، تعدادی از معدنچیان معدن زمستان یورت آزادشهر و جمع کثیری از تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت، از خانعلی رشیدی رئیس اداره امور شعب استان گلستان بانک ملی ایران با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود قدردانی شد.
استاندار گلستان در هنگام اهدای این لوح تقدیر گفت: باید از بانک ملی ایران بابت خدمات ویژه در استان تشکر کرد.
بانک ملی ایران استان گلستان در سال گذشته و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، حمایت قابل توجهی از واحدهای تولیدی داشته است.


ثبت نظر

ارسال