ثبت اینترنتی درخواست متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کشاورزی/پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی 3 روز در شعب بانک کشاورزی

نمایه بانک : بانک کشاورزی به منظور تسریع و تسهیل روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و در اجرای طرح ضربتی بانک مرکزی، شرایط ثبت اینترنتی درخواست متقاضیان را از طریق سامانه اینترنتی مدیریت اعتبارات فراهم کرده است.
  • پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت 18:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، ثبت اینترنتی درخواست متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از طریق سامانه مدیریت اعتبارات به نشانی www.lmi.bki.ir  صورت می گیرد و متقاضیان پس از درج کدملی و مشخصات هویتی خود در این سامانه، کد رهگیری دریافت می کنند. در مرحله بعد با مراجعه به شعبه و ارائه کد رهگیری ، مراحل دریافت تسهیلات  با سرعت و سهولت طی خواهد شد.

این گزارش می افزاید مبلغ سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 100 میلیون ریال درنظر گرفته شده است و براساس مصوبه جدید، زوجین برای دریافت این تسهیلات می توانند از جایگزین های  ضمانت وام ازدواج استفاده کنند.

پرداخت بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی 3 روز در شعب بانک کشاورزی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شعب بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، با گذشت تنها 3 روز از آغاز طرح، بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، طی 3 روز آغازین طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، 50 هزار نفر از متقاضیان، تعیین شعبه و به شعب بانک کشاورزی در سطح کشور معرفی شده اند.

بر اساس این گزارش، بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج معادل 2 درصد از اعتبار ابلاغی به متقاضیان پرداخت شده است که بر اساس اولویت مناطق محروم، بیشترین آمار پرداخت در استان های لرستان, جنوب کرمان، کرمان و ایلام بوده است.

شایان ذکر است بانک کشاورزی به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و طرح ضربتی پشتیبان پیوندها، 5 هزار میلیارد ریال اعتبار به 2000 شعبه این بانک در سراسر کشور تخصیص داده است.

عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی با نرخ 17 درصد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، عرضه اوراق گواهی سپرده مدت دار سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی در سال 1396از روز شنبه هفتم مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، گواهی سپرده مذکور یک ساله، بانام، معاف از مالیات و با نرخ سود علی الحساب سالانه 17 درصد(به صورت روزشمار) عرضه  خواهد شد.

براساس این گزارش، اوراق گواهی سپرده یاد شده از طریق شعب این بانک در سراسر کشور به مدت شش روز و در بلوک های حد اقل یک میلیون ریالی و  حداکثر مضربی از بلوک های یک میلیون ریالی، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

این گزارش می افزاید، پرداخت سود این گواهی سپرده  به صورت ماهانه است و  نرخ بازخرید قبل از سررسید، 15 درصد از تاریخ انتشار محاسبه و براساس ضوابط و مقررات پرداخت خواهد شد . 



ثبت نظر

ارسال