اهمیت فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی در تثبیت برند بانک قرض الحسنه مهرایران

نمایه بانک : رضاییان مدیر شعب استان سمنان بر نقش و اهمیت فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی در تعالی و تثبیت جایگاه و برند بانک قرض الحسنه مهرایران تاکید کرد.
  • سه شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضاییان در تشریح عملکرد ۴ ماهه سالجاری بیان داشت: تبلیغات شایسته به منظور معرفی اولین و بزرگترین بانک تخصصی قرض الحسنه با خدمات منحصر به فرد آن به ویژه بانکداری الکترونیک مانند: افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین، موبایل بانک و اینترنت بانک و همچنین سپرده قرض الحسنه ویژه و طرح پیوند مهرایران در قالب بانکداری اجتماعی و ... که از منویات مدیرعامل نیز می باشد در دستور کار بازاریابی و تبلیغات استان قرار دارد.
وی در رابطه با وضعیت جذب منابع شعب گفت: با اهتمام و تلاش مضاعف و شناسایی پتانسیل های استان و بازاریابی توسط کمیته های صف و ستاد سعی شده تا سهم بانک قرض الحسنه مهر ایران از بازارهای هدف افزون تر باشد تا رشد، تعالی و بالندگی بیش از پیش میسر گردد.
رضاییان با اشاره به عملکرد استان در خصوص کنترل مصارف و مطالبات تصریح کرد: این استان با توجه به پیگیری مستمر در وصول مطالبات و برگشت منابع بانک جزء استان های برتر می باشد.
همچنین، برنامه ریزی سال ۹۶ بر این اساس است که با مشارکت دادن کلیه همکاران صف وستاد و با تجهیز و تخصیص بهینه منابع، تعدیل نسبت مصارف به منابع معمول گردد.


ثبت نظر

ارسال