حضور بانک کشاورزی در بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی/ پرداخت بیش از 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای مرداد تاکنون

نمایه بانک : بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی با محوریت نقش نظام اعتباری بانک ها در حمایت از تولید و اشتغال، هفتم شهریورماه سال جاری در تهران آغاز به کار کرد.
  • چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 5:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی  با حضور دکتر محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی ، دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران و کارشناسان نظام بانکی صبح روز سه شنبه هفتم شهریور ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما  آغاز شد.

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به همراه مسعود شریفات و داور ماهی کار از اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران و کارشناسان این بانک در این همایش دو روزه که  به همت موسسه آموزش عالی بانکداری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  برگزار شده است حضور یافتند.


پرداخت بیش از 33 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای مرداد توسط بانک کشاورزی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، شعب بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از ابتدای مرداد تا روز هفتم شهریور  بیش از 33 هزار فقره تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت کردند.

با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار، تا کنون 3462 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط شعب این بانک در سطح کشور پرداخت شده است.


ثبت نظر

ارسال