افتتاح شرکت مسکن بهساز خرم کلات و شرکت ابزار اندیشه استان تهران و شرکت تولیدی لبن زاگو آمل و شرکت پیلکا پلاست هراز و شرکت میلا دانه خزر و شرکت ورق سازان معقول بیجار با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت مسکن بهساز خرم کلات در هفته دولت به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت ابزار اندیشه با تسهیلات 900 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد. نیز شرکت تولیدی لبن زاگو آمل با تسهیلات 14 میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.شرکت صنعتی پیلکا پلاست هراز با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
  • چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 5:31

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت مسکن بهساز خرم کلات در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
این شرکت که قالب های عایق ماندگار (ICF) تولید می کند از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.
شرکت مسکن بهساز خرم کلات در شهر خرم آباد احداث شده و با بهره برداری از آن برای 18 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان لرستان 85 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت ابزار اندیشه با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت ابزار اندیشه با تسهیلات 900 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
محصولات تولیدی شرکت ابزار اندیشه که در استان تهران واقع شده، قطعات پلاستیکی خودرو است و برای 10 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 194 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان تهران پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان تهران به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت تولیدی لبن زاگو آمل با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت تولیدی لبن زاگو آمل با تسهیلات 14 میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
محصولات شرکت تولیدی لبن زاگو آمل که در شهرک صنعتی آمل احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای 180 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 120 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان مازندران پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان مازندران به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت پیلکا پلاست هراز با تسهیلات بانک صنعت و معدن 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت صنعتی پیلکا پلاست هراز با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
شرکت پیلکا پلاست هراز که در شهرک صنعتی تشبندان قرار دارد با تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی با تسهیلات 3 و نیم میلیارد تومانی برای 25 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
بنا به این گزارش ، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ 120 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان مازندران پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان مازندران به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت میلا دانه خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت میلا دانه خزر با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در مازندران به بهره برداری می رسد.
شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که 1 میلیارد و 500 میلیون تومان تامین مالی شده است.
تولیدات شرکت میلا دانه خزر، خوراک و مکمل غذایی دام و طیور است و با بهره برداری از آن برای 17 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان مازندران تاکنون مبلغ 120 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت ورق سازان معقول با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت ورق سازان معقول با تسهیلات 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محصولات این شرکت که در شهرستان بیجار استان کردستان احداث شده، انواع کارتن چند لایه است و برای 19 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 13 و نیم میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان کردستان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان کردستان به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.


ثبت نظر

ارسال