افتتاح شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان و شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر و شرکت ملات خشک آندیا زنجان و شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان و شرکت آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات سرمایه ثابت 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی و تسهیلات سرمایه در گردش 800 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری رسید.ا استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طی مراسمی با حضور مونسان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، درویش امیری استاندار زنجان ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید و .....
  • یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 5:50

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان به بهره برداری می رسد.
این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از 6 میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و 4 میلیون و 200 هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداری از آن برای 160 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است استان سیستان و بلوچستان طرح های بسیاری با تسهیلات حدود 30 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات سرمایه ثابت 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی و تسهیلات سرمایه در گردش 800 میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری رسید.
محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر که در شهرک صنعتی سفید رود استان گیلان احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای 40 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از 103 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان گیلان پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان گیلان به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت ملات خشک آندیا زنجان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طی مراسمی با حضور مونسان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، درویش امیری استاندار زنجان ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.
این شرکت که انواع ملات آماده ساختمانی نظیر آب بندی، تعمیراتی، خشک، درزگیری و ... تولید می کند از 6 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.
شرکت ملات خشک آندیا زنجان در استان زنجان احداث شده و با بهره برداری از آن برای 50 نفر شغل مستقیم ایجاد گردیده است.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان زنجان بیش از 77 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان طی مراسمی با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.
در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان ، معاونین استاندار ، فرماندار زاهدان و جمعی از مسئولین صنعتی و اقتصادی استان نیز در آن شرکت داشتند مدیرعامل شرکت ضمن اعلام این که شرکت پلیمرپاکت پرند زاهدان بعنوان یکی از اولین کارخانجات استان توانسته است از منابع ارزی صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن استفاده نماید ، از حمایت بانک صنعت و معدن قدردانی کرد.
این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از 6 میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و 4 میلیون و 200 هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.
بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداری از آن برای 160 نفر شغل مستقیم ایجاد شد.

افتتاح شرکت آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت صنعتی آرا سلولز فارس با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
شرکت آرا سلولز فارس که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار دارد با تولید ورق کارتن و کارتن با تسهیلات 7 میلیارد تومانی برای 30 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
بنا به این گزارش ، بانک صنعت و معدن تاکنون مبلغ 130 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان فارس پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیربنایی زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان فارس به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.


ثبت نظر

ارسال