60 درصد تعهدات بانک کشاورزی در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تا دهه اول شهریور اجرایی شد

نمایه بانک : شعب بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از ابتدای مرداد تا روز 12 شهریور 37 هزار فقره تسهیلات، معادل بیش از 60 درصد تعهدات خود را به واجدان شرایط پرداخت کردند. این درحالی است که اجرای این دستورالعمل با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار همچنان ادامه دارد.
  • سه شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 0:50

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ،  شعب بانک کشاورزی در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از ابتدای مرداد تا روز 12 شهریور  37 هزار فقره تسهیلات، معادل بیش از 60 درصد تعهدات خود را به واجدان شرایط پرداخت کردند. این درحالی است که اجرای این دستورالعمل با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار همچنان ادامه دارد. در اجرای این دستورالعمل تا کنون 3806 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط شعب این بانک در سطح کشور پرداخت شده است .


مشارکت بانک کشاورزی در طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ،  طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی با مشارکت بانک کشاورزی کلید خورد.

در مراسمی که با حضور دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و محمد شریعتمداری وزیر صنعت،معدن و تجارت برگزار شد، طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی کلید خورد که تسهیلات طرح مذکور با مشارکت این بانک پرداخت خواهد شد.

بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی با سرمایه حداقل ٦٨میلیارد تومان در هر استان اجرا خواهد شد و استان‌های کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، همدان و گیلان که نرخ بیکاری بالاتر و ظرفیت تولید پوشاک را دارند، استان‌های هدف هستند.

تسهیلات پرداختی با مشارکت بانک کشاورزی و با سود مصوب 18درصد پرداخت می‌شود که نیمی از آن از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب یارانه سود پرداخت خواهد شد.

پیش‌بینی شده در هر استان حدود ٩ میلیارد و ٨٠٠ میلیارد تومان یارانه سود پرداخت شود و بر این اساس سود بازپرداخت تسهیلات ٩ درصد و در دوره پنج ساله خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال