افتتاح شرکت سیمان مهر ماکو و شرکت شیشه آذر مینا جام با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نمایه بانک : با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت شیشه آذر مینا جام به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت سیمان مهر ماکو با تسهیلات مصوب ریالی 21 میلیارد و 500 میلیون تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 15 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
  • دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 4:34

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، شرکت سیمان مهر ماکو با تسهیلات مصوب ریالی 21 میلیارد و 500 میلیون تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 15 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، با افتتاح شرکت سیمان مهر ماکو که در استان آذربایجان غربی احداث شده، برای 122 نفر ایجاد اشتغال میشود.
بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون حدود 52 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط استان آذربایجان غربی پرداخت کرده است.
گفتنی است طرح های زیادی در سال های اخیر با تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به اجرا در آمده و موجب ایجاد اشتغال شده است.

افتتاح شرکت شیشه آذر مینا جام با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن ، با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت شیشه آذر مینا جام به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت که شیشه جام تولید می کند 20 میلیارد تومان تسهیلات مصوب ریالی و 72 میلیون یورو تسهیلات مصوب ارزی بانک صنعت و معدن بدان اختصاص یافته است.
بر اساس این گزارش، شرکت شیشه آذر مینا جام در منطقه کم برخوردار تربت جام استان خراسان رضوی احداث شده و با بهره برداری از آن برای 435 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است استان خراسان رضوی طرح های بسیاری با تسهیلات 109 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


ثبت نظر

ارسال