افتتاح شرکت شوفاژ کار قزوین و شرکت پارس سامان ایرانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

نمایه بانک : شرکت شوفاژ کار در استان قزوین با بهره مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد. همچنین شرکت پارس سامان ایرانیان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و در نتیجه آن 54 شغل مستقیم ایجاد می شود.
  • یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 16:49

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، شرکت یاد شده از طرح های توسعه ای بانک صنعت و معدن است که با 30 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 8 میلیون و 300 هزار یورو تسهیلات ارزی تامین مالی شده است.
شرکت شوفاژ کار، به تولید دیگ های آبگرم می پردازد و با بهره برداری از آن برای 111 نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان قزوین تاکنون بیش از 91 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.

افتتاح شرکت پارس سامان ایرانیان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن  ، شرکت پارس سامان ایرانیان با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد و در نتیجه آن 54 شغل مستقیم ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، برای اجرای طرح یاد شده که  انواع لامپ و پاورLED  تولید خواهد کرد، پرداخت مبلغ 5 میلیون و 200 هزار یورو تسهیلات ارزی  تصویب شده  است.
بنا به این گزارش، صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی تاکنون بیش از 109 میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده اند.
گفتنی است بانک صنعت و معدن طرح های ارزشمندی را در سال های اخیر در استان خراسان رضوی تامین مالی کرده که به افزایش سطح اشتغال در این استان انجامیده است.


ثبت نظر

ارسال