کتاب" 25 سال همراه با صادرکنندگان" دربانک توسعه صادرات منتشر شد

نمایه بانک : کتاب "25 سال همراه با صادرکنندگان" با رویکرد معرفی شماری از طرحهای مهم تامین مالی شده از ابتدای فعالیت بانک توسعه صادرات ایران تا پایان سال 1395، منتشر شد.
  • دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 16:35

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، این کتاب به همت روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران و با راهبری آقای دکتر صالح آبادی مدیرعامل این بانک تدوین شده که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس اگزیم بانک ایران ودر هفته دولت به چاپ رسید.

کتاب "25 سال همراه با صادرکنندگان" اطلاعات و جداول آماری پیرامون طرح های تامین مالی شده، پروژه های داخل کشور، پروژه های خارج از کشور و قراردادهای منعقده حوزه تامین مالی بین الملل را در خود جای داده است.

یکی از ویژگیهای کتاب یاد شده ، تفکیک بخشای مختلف تولیدی و صادراتی همچون تامین مالی زیرساخت صادراتی، تجهیزات برق و انتقال نیرو، گردشگردی و توریسم، نیروگاهی، ساختمان ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی، فولاد، نساجی، کشاورزی، حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی، هوایی و ....است.

در این کتاب تصاویری از پروژه های تامین مالی شده داخل و خارج کشور و اطلاعاتی شامل محل اجرا، مبلغ تسهیلات پرداختی و اهداف صادراتی درج شده است.


ثبت نظر

ارسال