بانک رفاه در کنار 13 بانک ایرانی با "اوبر بانک" اتریش قرارداد تامین مالی امضا کرد

نمایه بانک : بانک رفاه در راستای حمایت از تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، در کنار 13 بانک ایرانی، قرارداد یک میلیارد یورویی را با " اوبر بانک" اتریش امضاء کرد.
  • یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 1:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، به موجب این قرارداد که اولین قرارداد تامین مالی بانک های ایران با بانک های اروپایی پس از برجام است، منابع بانک اتریشی برای تامین مالی پروژه های عمرانی و تولیدی‌ بخش خصوصی و دولتی که مجوزهای لازم را طی مراحل قانونی در داخل کشور دریافت کرده اند، تخصیص خواهد یافت.
بانک های رفاه، کارآفرین، سامان، پاسارگاد، ملت، تجارت، ملی ایران، صنعت و معدن، اقتصاد نوین، سپه، توسعه صادرات، خاورمیانه، کشاورزی و پارسیان قرارداد فوق را امضاء کردند و در جریان امضای این قرارداد سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، محمد خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی، دکتر محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک رفاه و مدیران عامل سایر بانک های ذی ربط حضور داشتند.
گفتنی است بانک رفاه با هدف حمایت از فعالان حوزه های مختلف اقتصادی به ویژه صاحبان طرح های تولیدی دارای اولویت و همچنین طرح های مختلف حوزه بهداشت و درمان به ویژه در زمینه ساخت و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی، آمادگی ارائه خدمات مشاوره ای و پذیرش عاملیت طرح های مصوب در این ارتباط را دارد. 


ثبت نظر

ارسال