پرداخت ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک قرض الحسنه مهر ایران

نمایه بانک : بانک قرض الحسنه مهر ایران با اجرایی نمودن طرح ضربتی اعطا وام ازدواج از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نموده است.
  • پنجشنبه 30 شهریور 1396 ساعت 19:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج به جوانان از اول مرداد ماه سال ۹۶ و مصادف با آغاز دهه کرامت با در نظر گرفتن اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار به مدت ۲ ماه در شعب سراسر کشور بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد و با توجه به استقبال کم نظیر متقاضیان، این طرح از پایان شهریور ماه به مدت دو هفته دیگر تمدید گردید.
کلیه شعب این بانک در سراسر کشور آمادگی دارند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل نموده اند، اقدام کنند.
لذا از تمامی مشتریانی که بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان پرداخت تسهیلات ازدواج خود انتخاب نموده اند، درخواست می شود که فرصت را از دست نداده و با مراجعه به شعب مربوطه و یا استفاده از سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات اینترنتی این بانک، پرونده خود را تکمیل و از وام ازدواج بهره مند گردند.


ثبت نظر

ارسال