جابه جایی سه شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد

نمایه بانک : اداره سازمان و برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهر ایران از جابه جایی سه شعبه این بانک در استان های کرمان،سیستان و بلوچستان و یزد خبر داد.
  • سه شنبه 4 مهر 1396 ساعت 17:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران،  براین اساس، شعبه جهاد ( کد۵۶۱۳) استان کرمان به مکان جدید واقع در خیابان جهاد، نبش خیابان مولوی انتقال یافت و مشتریان می توانند با استفاده از شماره تلفن های ۳۲۲۶۶۵۰۹-۰۳۴ تماس حاصل نمایند.
همچنین شعبه انقلاب (کد۴۶۰۹) استان سیستان و بلوچستان نیز به آدرس زابل، خیابان امام خمینی(ره)، جنب سازمان انتقال خون منتقل شده و تلفن ۳-۳۲۲۳۷۳۴۲-۰۵۴ شماره تماس با شعبه می باشد.
شعبه بافق استان یزد بانک قرض الحسنه مهر ایران هم به خیابان وحشی بافق واقع در شهرستان بافق منتقل گردید و مشتریان می توانند برای تماس با شعبه از شماره ۳۲۴۳۲۰۰۴-۰۳۵ استفاده کنند.

جابجایی مکان شعبه بافق استان یزد


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه بافق (کد ۷۶۰۴) استان یزد به مکان جدید واقع در بافق – خیابان وحشی بافق انتقال یافت و در محل جدید فعالیت خود را آغاز نمود.

اطلاعات شعبه مذکور در پورتال رسمی بانک قرض¬الحسنه مهرایران به نشانی www.qmb.ir به روزرسانی شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت، از شماره تماس های درج شده استفاده نمایند.


دیدار مدیر کل اداری مالی استانداری سمنان با مدیر شعب استان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشکی نسب مدیر کل اداری مالی استانداری سمنان با هدف بررسی راهکارهای آغاز تعاملات بانکی با بانک قرض الحسنه مهر ایران با رضاییان مدیرشعب بانک در این استان دیدار نمود.

در این دیدار، در خصوص نحوه همکاری ها و تهیه پیش نویس تفاهمنامه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این نشست که با هدف تجهیز حداکثری منابع و جلب نظر و تکریم هر چه بیشتر استانداری سمنان انجام شد، مدیر شعب استان به تبیین خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک پرداخت و مقرر شد تفاهم نامه مورد توافق، جهت نهایی شدن و امضاء طرفین متعاقباً ارسال گردد.


ثبت نظر

ارسال