سپهرکارت های جدید بانک صادرات ایران رونمایی شد/دیدار مدیر عامل بانک صادرات ایران از مجتمع آموزشی "صبح رویش"

نمایه بانک : ​سپهر کارت های بانک صادرات ایران، همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، با ظاهری جدید و برگرفته از طرح های اسکناسهای ملی، در سطح شعب سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار گرفت. ​همچنین مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس، از دبستان های پسرانه و دخترانه "صبح رویش" (اولین و تنها مدارس تخصصی کودکان کار) درمنطقه ١٢ آموزش و پرورش تهران دیدن کرد.
  • یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 1:23

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، ظاهر سپهر کارتهای جدید که با استفاده از  برخی طرح های اسلیمی اسکناسهای رایج کشور، از نیمه شهریور ماه امسال، رونمایی شده اند، با هدف توجه بیشتر به سلایق مشتریان و استفاده از فضای بصری آن در جهت تقویت آگاهی های دیداری نسبت به ارزش پول ملی تغییر کرده است.
بنابراین گزارش، اداره کل خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران با توجه به اهداف مذکور، اقدام به تولید کارتهای جدید کرده که از طریق شعب بانک به مشتریان عرضه شده است. لازم بذکر است، تعداد سپهر کارت های صادره بانک صادرات ایران، بالا ترین سهم را در نظام بانکی دارد به طوری که بر اساس آمار منتشره بانک مرکزی، از مجموع تقریبا ٢٧١ میلیون کارت برداشت در شبکه بانکی تا پایان فروردین ماه ٩٦، نزدیک به ٤٧ میلیون کارت برداشت از سوی بانک صادرات ایران تولید و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از این رو تعداد سپهر کارتهای برداشت بانک صادرات ایران،  نشانگر سهم حداقل ١٧ درصدی این بانک از کارتهای برداشت نظام بانکی است .

دیدار مدیر عامل بانک صادرات ایران از مجتمع آموزشی "صبح رویش"

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، سیاوش زراعتی و هیات همراه در جمع دانش آموزان و مربیان این مجتمع حضور یافت و ضمن دیدار از این دو دبستان، از نزدیک با برنامه های آموزشی، روش های تربیتی و نیازهای آنها  آشنا شد.
مدیر عامل بانک صادرات ایران، در این دیدار با بیان اینکه از بودن در بین شما لذت می برم، خطاب به دانش آموزان این مجتمع گفت: من روز اول مهر و بازگشایی مدارس را روز خلقت برای شما بچه های عزیز ایران می دانم و مطمئنم با این تیم آموزشی قوی که اینجا حضوردارند، کارنامه قابل قبولی به دست خواهد آمد. سیاوش زراعتی با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان ایران هستید، اظهار امیدواری کرد که کودکان کار دوره های ترقی را با پیروزی و سربلندی پشت سر بگذارند.
دراین بازدید، سیاوش زراعتی با اهدای هدایایی به دانش آموزان و مربیان بازگشایی سال تحصیلی جدید را به آنان تبریک گفت. همچنین به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه پس انداز، از سوی مدیر عامل بانک صادرات ایران مقرر شد برای کلیه دانش آموزان این مجتمع یک فقره حساب قرض الحسنه پس انداز به مبلغ ٥٠٠ هزار ریال افتتاح شود.

جایی امن برای کودکی

در این دیدار سید محمد حسن داودی شمسی، مدیر مجتمع "صبح رویش" در خصوص فعالیت های آن گفت: مدرسه "صبح رویش"، اولین و تنها مدرسه تخصصی کودکان کار درکشور است که با مجوز وزارت آموزش و پرورش به صورت غیرانتفاعی و غیر دولتی و تنها با منابع خیرین و سازمان های حمایتی، کار خود را آغاز کرده و حقوق معلمین و مربیان و سایر هزینه ها از محل حمایت های غیردولتی تامین می شود. وی مجتمع "صبح رویش" را شامل ٢ دبستان پسرانه و دخترانه، یک مدرسه متوسطه پسرانه، یک خانه کودک، یک مرکز مهارت آموزی، یک مرکز سواد آموزی پیشگام و یک باشگاه ورزشی عنوان کرد و افزود: در دبستان پسرانه تقریبا ٢١٥ دانش آموز، در دبستان دخترانه تقریبا ٢٠٠دانش آموز، در مدرسه متوسطه پسرانه تقریبا ٢٣دانش آموز و در خانه کودک ٧٣ دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.
وی با بیان اینکه الگوهای آموزشی این مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور تدوین و در عین حال از بهترین روش های آموزشی و تربیتی در دنیا نیز اقتباس شده، به برخی کارگاه های آموزشی تربیتی این مدرسه از جمله  "زیست کده" ، "بازی کده"، "وطن کده"، "ادب کده"، "عجب کده" و "عدد کده" اشاره کرد و گفت: با تدوین این الگو ها اغلب آموزشهای تربیتی و مهارتی، توام با بازی و در راستای فراهم سازی بستر مناسب زندگی برای آینده بچه های کار به عنوان "نان آوران کوچک " به کار گرفته می شود.
مدیر این مدرسه با اعلام اینکه نظام آموزشی مدارس "صبح رویش" به صورت "کیف در مدرسه" بوده و به هیچ دانش آموزی تکلیف منزل داده نمی شود، افزود: تلاش کرده ایم جایی امن و مناسب برای کودکی کردن کودکان کار ایجاد کنیم.

پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، همزمان با دیدار سیاوش زراعتی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از مجتمع آموزشی صبح رویش و دیدار با دانش‌آموزان، پیام ایشان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش‌آموزان این مدرسه و همه آینده سازان ایران عزیز اسلامی تقدیم شد.

متن این پیام به این شرح است :
میاسای از آموختن یک زمان                       ز دانش میفکن دل اندر گمان
دانش‌آموزان و فرزندان عزیزم،
سلام
سلامی گرم و دلپذیر به شما که مسافر پاییز و مهمان مهر ماه مدرسه‌ها هستید، شما که صاف هستید و زلال مثل آیینه، مهربان و صادق مثل زندگی، با وفا و دوست داشتنی مثل بهار. حالا که ساختمان‌ها، کلاس‌ها، نیمکت‌ها و تخته سیاه‌ها از خواب تابستانی بیدار شده‌اند و فصل زیبای تعلیم و تربیت فرا رسیده، ماه مهر هم به شما لبخند می‌زند، لبخندی از سر ذوق و این یعنی وقت نو شدن است، وقت کسب علم و معرفت و فصل شکوفایی و پیشرفت.
از امروز شکوفه‌های لبخند شما است که فضای کلاس‌ها و مدرسه‌ها را معطر و پر از شوق می‌کند و نوید روشن‌شدن فانوس پر از نور و شعور دانایی، گوش زمین را پر می‌سازد. فرزندان خوبم، ایران، این خاک طلایی عشق، به آینده شما امیدوار و به توانمندی شما دل بسته است. در کسب دانش کوشا باشید و این روزهای زیبا و دلنشین را با تمام خاطرات تلخ و شیرینش زندگی کنید. دوستی‌ها را قدر بدانید و در یادگیری آنچه مدیران و معلمانتان عرضه می‌کنند از یکدیگر سبقت بگیرید.
معلمان مانند پدران و مادران شما هستند، دلسوز و مهربان، آن‌ها از شمع وجود خود برای روشن نگاه داشتن چراغ وجود شما استفاده می‌کنند، پس با آن‌ها به احترام رفتار کنید. دانش‌آموزان عزیز، خانواده بزرگ بانک صادرات ایران فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را به شما و معلمان شریف این مرز و بوم تبریک گفته و برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی، موفقیت و بهروزی می‌کنند. ما با افتخار در کنار شما هستیم.

ثبت نظر

ارسال