استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه یادیاران/ برگزاری همایش عاشورائیان وزارت ارتباطات و سازمان ها و شرکت های وابسته

نمایه بانک : غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه یادیاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام محرم در برگزار می شود مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته است. همچنین همزمان با ششم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور مدیران و کارکنان مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازجمله پست بانک ایران تحت عنوان "همایش عاشورائیان" درمحل حسینیه پیامبراعظم(ص)" برگزار شد.
  • چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 2:31

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، در نمایشگاه مذکور جلوه هائی از ایثار و ازخودگذشتگی و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) و دستاوردها توسط بسیج وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه ها از جمله پست بانک ایران به نمایشگاه گذاشته شده است.
همچنین در این نمایشگاه که طی روزهای 31 شهریورماه لغایت 6 مهرماه در محل آب نمای پارک لاله تهران برگزار می شود؛ خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی و نظامی توسط حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران با موضوع مدافعان حرم به بازدیدکنندگان عرضه می شود.


همایش عاشورائیان وزارت ارتباطات و سازمان ها و شرکت های وابسته برگزار شد


به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، همزمان با ششم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور مدیران و کارکنان مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازجمله پست بانک ایران تحت عنوان "همایش عاشورائیان" درمحل حسینیه پیامبراعظم(ص)" برگزار شد.

در این مراسم حسن هوشیار مداح اهل بیت علیهم السلام به همراه محبان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحوطه ساختمان اصلی وزارتخانه درقالب دسته عزاداری اقدام به سینه زنی و مداحی نموده و سپس درحسینیه پیامبراعظم(ص) حضور یافته و با مرثیه‌سرائی بکار خود پایان دادند. 
گفتنی است: به مناسبت دهه اول محرم مراسم عزاداری و قرائت زیارت پرفیض عاشورا در تمامی نمازخانه های واحدهای ستادی و مدیریت های شعب این بانک در سراسر کشور برگزار می گردد.


حضور کارکنان پست بانک ایران در مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران


به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان پست بانک ایران به همراه کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های وابسته در مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران شرکت نمودند.

در این مراسم که سوم مهرماه برگزار شد شرکت کنندگان پس از نثار گل و فاتح به شهدای انقلاب اسلامی با آرمان‌های مقدس آنان که همانا پیروی از خط سرخ امام حسین (ع)و ولایت مداری است تجدید میثاق کردند.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس، اسد گرامی مسئول امور ایثارگران پست بانک ایران به نمایندگی از مدیرعامل در برخی از شعب و ادارات ستادی حضور یافت و تنی چند از کارکنان عضو خانواده معزز شهداء دیدار و تجلیل نمود.


ثبت نظر

ارسال