گسترش تعاملات بانکی با حوزه علمیه ابوصالح شیراز

نمایه بانک : مختاری مدیرشعب استان فارس در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نیا یکی از مدیران حوزه علمیه ابوصالح شیراز، از گسترش تعاملات بانکی و انعقاد تفاهم نامه جدید اعتبار در حساب جاری خبر داد.
  • چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 2:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مختاری در این جلسه با اشاره به همکاری های گذشته گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاعه سنت نیکوی قرض الحسنه را از اهداف عالیه خود می داند؛ لذا در تلاش هستیم با گسترش همکاری ها، اعطای وام های قرض الحسنه را افزایش دهیم تا نتایج ارزنده آن نصیب ملت شریف ایران علی الخصوص طلاب حوزه علمیه گردد.
مختاری ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در دوران فعالیت خود همواره کوشیده است با برنامه ریزی مدون و تلاش مستمر پرسنل، یاری رسان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه باشد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نیا نیز گفت: دستاوردهای بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظام بانکداری اسلامی کاملا قابل رویت است و در طول فعالیت چند ساله بانک افراد و خانواده های بسیار زیادی با استفاده از تسهیلات آن به رفع مشکلات خود پرداخته اند.
وی ادامه داد: وام های قرض الحسنه موجب برکت در زندگی طلاب حوزه شده است تا آنجا که این وام ها زمینه خانه دار شدن آنان را فراهم کرده است. امیدواریم با گسترش همکاری ها منافع بیشتری نصیب طلاب حوزه گردد و سطح زندگی آنان ارتقاء پیدا نماید. 
در پایان، با توافقات صورت گرفته تفاهمنامه جدید اعتبار در حساب جاری به امضاء طرفین رسید.


ثبت نظر

ارسال