برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سنجرانی/ همراهی دویست میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای پرداخت معوقات کارگران اراکی

نمایه بانک : پیکر شهید مدافع حرم محمد رضا سنجرانی که جزو کارکنان بانک ملی ایران بود باحضور مردم خداجو و همیشه در صحنه در مشهد مقدس برگزار شد.
  • پنجشنبه 6 مهر 1396 ساعت 22:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پیکر شهید مدافع حرم محمد رضا سنجرانی که جزو کارکنان بانک ملی ایران بود،امروز باحضور مردم خداجو و همیشه در صحنه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم هیاتی از مدیران ارشد بانک ملّی ایران شامل اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور، سعداله عیسی زاده مدیرامور مجلس و رضا خسروی نماینده امور ایثارگران به نمایندگی از مدیرعامل این بانک به همراه حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و مدیران و کارکنان شعب مشهد حضور داشتند.

شهید سنجرانی کارمند بانک ملی ایران شعبه چهارراه دانش آموز مشهد اخیرا جهت دفاع از حریم اهل بیت (ع) در درگیری با تروریستی‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.


همراهی دویست میلیارد ریالی بانک ملی ایران برای پرداخت معوقات کارگران اراکی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت : پیرو دستور رئیس جمهور و تأکید جناب دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى حل مشکلات کارگرى شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو امروز پنجشنبه اختصاص و پرداخت گردید

استاندار مرکزی نیز در این خصوص اعلام کرد:
با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی امروز به طول انجامید٬ درنهایت عصرامروز بخشی  از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.
وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.
در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و سایر مسئولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

ثبت نظر

ارسال