تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانک رفاه/ اعطای بیش از 36 هزار فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه تا 7 مهر ماه

نمایه بانک : بانک رفاه از ابتدای مردادماه تا 7 مهر ماه سالجاری تعداد 36 هزار و 371 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.همچنین در مراسمی با حضور مدیر عامل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانک رفاه تجلیل شد.
  • سه شنبه 11 مهر 1396 ساعت 1:37

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، در مراسمی با حضور مدیر عامل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بانک رفاه تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه؛ دکتر سهمانی در این مراسم که پنجم مهرماه مصادف با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به پاسداشت جانفشانی ها و رشادت های شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: بانک رفاه برای قدردانی از ایثارگری های این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
مدیرعامل بانک رفاه افزود: بانک رفاه مفتخر است که در مسیر حراست از انقلاب اسلامی، شهدا و ایثارگرانی تقدیم این مرز بوم کرده است.
دکتر سهمانی در خاتمه با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران بانک قدردانی کرد.
 

اعطای بیش از 36 هزار فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه تا 7 مهر ماه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، بانک رفاه از ابتدای مردادماه تا 7 مهر ماه سالجاری تعداد 36 هزار و 371 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی و طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، شعب بانک رفاه در سراسر کشور از اول مردادماه تا تاریخ 7 مهر ماه نسبت به پرداخت این تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط اقدام و 36 هزار و 371 فقره تسهیلات ده میلیون تومانی پرداخت کرده اند.
ادارات امور شعب این بانک در استان های خراسان رضوی، خوزستان، مازندران و فارس به ترتیب دارای بیشترین پرداختی به تعداد 4814، 3689، 2192 و 1891 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بوده اند. 


ثبت نظر

ارسال