پیام مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته نیروی انتظامی

نمایه بانک : مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.
  • شنبه 15 مهر 1396 ساعت 2:29
به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی بانک قوامین ، مدیرعامل بانک قوامین به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کرد.                                                                                                    


                                                                                        بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای پاسداشت تلاش مقدس و ارج نهادن به حماسه های ماندگار آنان که در جای جای ایران اسلامی ، ارمغان آور امنیت و آرامش می باشند.
همانهایی که در لباس سبز رنگ نیروی انتظامی در تأمین امنیت داخلی این مرز و بوم با ایثار جان و سلامتی خویش  جاودانه شدند و همسنگرانشان که پای در جای پای آن عزیزان نهاده و در رسیدن به هدف مقدس این لباس رهرو همرزمان شهیدشان گشته اند.
 تردیدی نیست ملت عزیز و قدرشناس ، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی ها و جانفشانی های این عزیزان می دانند که خود تفسیر واژه شرف و ایثار هستند. پلیس برای امنیت یعنی زندگی پلیس وقف ایجاد امنیتی است که آن را در طبق اخلاص به هم میهنان عزیز ، هدیه می کند تا امنیت برای همه ، معنی شود.
 شایسته است به پاسداشت این مجاهدت های بی بدیل و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدای غیور ناجا ، هفته نیروی انتظامی را به حافظان انتظام و امنیت کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون ، سعادت و سیادت تک تک این عزیزان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت نمایم.
امید است در بانک قوامین بتوانیم خدمتگزاری شایسته برای سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی باشیم.

ثبت نظر

ارسال