تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران از اقدامات شرکت داده ورزی سداد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
  • یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 1:18

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده شب گذشته در شرکت داده ورزی سداد حضور یافت و به مدت چهار ساعت، بخش های مختلف آن شامل بام، بله، امنیت، شبکه، عملیات، سامانه های عمومی، دیتاسنتر و ... را مورد بازدید قرار داد.

وی در این بازدید با اشاره به اقدامات سداد در تولید و پشتیبانی سامانه «بام»، این سامانه را یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور دانست و گفت: خوشبختانه همه مراحل تولید و پشتیبانی بام در زیرمجموعه های بانک در حال انجام است.

حسین زاده همچنین تولید سامانه پیام رسان «بله» را که موجب تحسین فعالان حوزه فناوری اطلاعات و مسئولان بانک مرکزی شده است، یکی دیگر از اقدامات قابل تقدیر شرکت سداد عنوان و خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید، تشکر از همه کسانی بود که در این اقدامات نقش مستقیم و اساسی داشتند و امیدوارم با تلاش شما، این روند با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر ادامه پیدا کند.

در این بازدید مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، حبیب اله خالصی رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی، احمدرضا نصر اصفهانی رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم ها و محمد علی محمودزاده رئیس اداره کل آمار و اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، مدیرعامل را همراهی می کردند.


در ادامه، فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت در جلسه ای، گزارشی از عملکرد شرکت و نیز آخرین وضعیت پروژه های سداد را به مدیرعامل بانک ملی ایران و هیات همراه ارائه کرد.


ثبت نظر

ارسال