به پرداخت ملت؛ برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران/ اعطای بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در بانک ملت

نمایه بانک : نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت- وابسته به بانک ملت- را به عنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور انتخاب کرد. همچنین بانک ملت در طرح ضربتی ازدواج بیش از ۵ هزار و ششصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان پرداخت کرد.
  • چهارشنبه 19 مهر 1396 ساعت 17:34
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک(PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش، شرکت به پرداخت ملت -تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول دنیا- با سه پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه بیستم دنیا را از آن خود کرد.
این رتبه بندی بر اساس شاخص های گوناگونی همچون تعداد، مبالغ تراکنش‌ها و مجموع تعداد کارتخوان‌ها و پذیرندگان فعال انجام شده است.
این گزارش حاکی است، نیلسون ریپورت، معتبرترین نشریه بین المللی در صنعت پرداخت الکترونیک  است.

اعطای بیش از ۵۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در بانک ملت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف تسهیل ازدواج و حمایت از جوانان برای انجام این امر مقدس، تاکنون بیش از ۵ هزار و ششصد میلیارد ریال در طرح ضربتی و تا قبل از پایان طرح، به جوانان متقاضی پرداخت کرده است.
بر اساس این گزارش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج علیرغم پایان طرح ضربتى در ۱۵ مهرماه، همچنان در بانک ملت ادامه دارد.
بر این اساس، صف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در این بانک به کمترین میزان خود رسیده است و این تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن به متقاضیان پرداخت می شود.

ثبت نظر

ارسال