بازدید مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه زاهدان/ اعلام اسامی برندگان قرعه کشی مرحله اول جشنواره دوجین بانک سرمایه در روزنامه همشهری

نمایه بانک : مدیرعامل بانک سرمایه در دیداری صمیمانه از شعبه زاهدان بازدید نمود و با همکاران این شعبه به گفت و گو پرداخت. همچنین اسامی برندگان قرعه کشی مرحله اول جشنواره دوجین بانک سرمایه جهت اطلاع شرکت کنندگان محترم مرحله اول این جشنواره در روزنامه همشهری 22 مهر ماه منتشر گردید.
  • شنبه 22 مهر 1396 ساعت 0:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیات مدیره این بانک از شعبه زاهدان بازدید نمود و ضمن گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات شعبه قرار گرفت.
در این بازدید پویان شاد از بخش های مختلف شعبه زاهدان بازدید کرد و ضمن گوش سپردن به سخنان همکاران در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام بهتر امور به آنها بیان نمود و از زحمات همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک تشکر کرد.


اسامی برندگان قرعه کشی مرحله اول جشنواره دوجین بانک سرمایه در روزنامه همشهری اعلام شد


 به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه ، قرعه کشی مرحله اول جشنواره دوجین روز سه شنبه مورخ 18 مهر ماه برگزار شد و 72 برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

شایان ذکر است اسامی برندگان مرحله نخست جشنواره دوجین بانک سرمایه در وب سایت این بانک به آدرس www.sbank.ir و همچنین در روزنامه همشهری روز شنبه مورخ 22 مهر ماه جهت اطلاع شرکت کنندگان محترم منتشر گردیده است.


ثبت نظر

ارسال