برگزاری دوره آموزش سامانه های لجستیک در بانک قرض الحسنه مهر ایران/ تحقق صد در صدی پرداخت وام ازدواج در طرح ضربتی

نمایه بانک : دومین روز از دوره آموزش سامانه های لجستیک با حضور توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، علی طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی و جمعی از کارشناسان دوایر مختلف اداره پشتیبانی و نمایندگان استان ها، در محل ساختمان ستاد ادارات مرکزی برگزار شد.
  • دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 14:44

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، با عنایت به استقرار سامانه های لجستیک و لزوم بهره برداری آن در استان ها، دوره آموزشی ویژه نمایندگان پشتیبانی استان ها برگزار گردید. 
سلیمان توکلی با حضور در جمع نمایندگان پشتیبانی ضمن خیر مقدم و تقدیر از اقدامات شایسته صورت گرفته، رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء عملکرد این حوزه را ارائه نمود.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت ها و برنامه های منظم تدوین شده برای تسریع در پیشبرد امور و اهداف بانک بیان داشت: اداره پیشتیبانی و دوایر زیر مجموعه آن نقش موثری در تامین مایحتاج، امکانات و تجهیزات لازم برای عرضه خدمات بهتر به مشتریان دارد و لازم است تا کارشناسان این بخش دقت لازم در رعایت ضوابط و مقررات را داشته باشند.
در ادامه این جلسه، نکات لازم برای بهبود عملکرد دوایر پشتیبانی استان ها توسط طبلشی بیان گردید و کارشناسان سوالات متعدد خود را مطرح نمودند.
شایان ذکر است، صمدی معاون اداره کل روابط عمومی و بازاریابی و نصرالهی معاون اداره کل پشتیبانی نیز در این دوره آموزشی حضور داشتند.
گفتنی است، این دوره شامل آموزش کاربری سامانه های انبار، اموال، خرید و تدارکات و آموزش می باشد و نمایندگان پشتیبانی استان ها طی سه روز و در دو گروه، بصورت کاربردی و کارگاهی تحت آموزش قرار می گیرند.


تحقق صد در صدی پرداخت وام ازدواج در طرح ضربتی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور از مرداد ماه تا کنون صد در صد تعهدات خود را انجام داده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجرای بند (ج) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ موضوع اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و با هدف کاهش صف انتظار متقاضیان، این اقدام را با اولویت پرداخت تسهیلات به مناطق محروم و به ترتیب تاریخ ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج در دستور کار خود قرار داد و تا کنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یکصد میلیون ریالی به زوجین پرداخت نموده است.
در راستای اجرایی کردن طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در ۳۱ استان کشور از تاریخ ۱ مرداد ماه تا ۱۵ مهر ماه سال ۹۶، این بانک ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵۹۹ میلیارد ریال پرداخت کرد.
بنا براین گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران در استان های مازندران، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین میزان پرداخت وام ازدواج را داشته است.
در اجــرای طـــرح ضـربتـی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بر اساس تفاهمنامه انجام شده بین بانک قرض الحسنه مهرایران و بانک مرکزی، مقرر شده بود طی ۶۰ روز کاری(مرداد و شهریور ماه) ۱۵هزار و سیصد فقره وام ازدواج و جهیزیه به زوج های جوان پرداخت شود و در این راستا به صد در صد تعهدات خود عمل کرده است.
شایان ذکر است، بانک مرکزی در این طرح تلاش کرد تا با کمک بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران، ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و صندوق قرض الحسنه پارسیان و با ابلاغ سهمیه های مربوط به هر بانک، صف دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از ۵۵۰ هزار نفر به صفر برساند.


مشتری مداری و تکریم مراجعین از گام های موثر برای جذب منابع جدید است

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب اصفهان بیان داشت: بازاریابی از ابزارهایی است که می تواند رشد درآمدهای بانک را افزایش دهد و توجه به مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع از گام های موثر برای جذب منابع جدید می باشد.

تلیکانی عضو هیات مدیره بانک به همراه نجدی مدیر امور استان ها و چقازردی رئیس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی طی سفر به استان اصفهان از دوایر مختلف ستادی و شعب مرکزی( کد ۲۴۰۱)، آیت ا.. کاشانی(کد۲۴۲۲)، آل خجند(کد۲۴۱۴)، بهار (کد۲۴۲۰)، غدیر(کد۲۴۱۱)، جی(کد۲۴۱۶)، میدان ارتش(کد۲۴۰۵)، بلوار کشاورز(کد ۲۴۲۱) و هشت بهشت(کد۲۴۱۹) بازدید نمودند.
در جریان این بازدیدها، آمار عملکرد شعب در حوزه های گوناگون بانکی از جمله: میزان جذب منابع و تحقق اهداف و سیاست های اعتباری نیمه اول سال جاری، کنترل مصارف، پیگیری وصول مطالبات و اقدامات شایسته صورت گرفته برای ارتقاء مشتری مداری و تکریم مراجعین در شعب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
حسن تلیکانی ضمن تقدیر از تلاش های همکاران در راستای تحقق برنامه های تدوین شده اظهار داشت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه" مشتری مداری" و " رضایت مشتریان" استوار است به گونه ای که گسترش خدمات و جذب مشتری بدون در نظر گرفتن این اصول کار بسیار مشکلی خواهد بود.
وی افزود: مهارتهای ارتباطی مطلوب روسا و پرسنل شعب باعث ایجاد حس خوشایند، موثر و مثبت در مشتریان شده و کمک می کند تا رضایتمندی متقاضیان از خدمات و طرح های تسهیلات قرض الحسنه بانک افزایش یابد.
شایان ذکر است، مشرف مدیر شعب استان اصفهان در این بازدیدها گزارش مبسوطی از عملکرد دوایر ستادی و شعب تحت مدیریت خود ارائه نمود.
همچنین، در ادامه این سفر تلیکانی به منظور تشریح و معرفی سبد محصولات بانک و تقویت همکاری های دو جانبه با سازمان ها و نهادها، طی نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.


ثبت نظر

ارسال