توزیع ۸۶۱ بسته آموزشی و بهداشتی در مدارس شبانه روزی مناطق محروم

نمایه بانک : اردشیر، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان از توزیع ۸۶۱ بسته آموزشی و بهداشتی اهدائی بانک قرض الحسنه مهر ایران بین دانش آموزان مدارس شبانه روزی مناطق محروم استان خبر داد.
  • پنجشنبه 20 مهر 1396 ساعت 22:53

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، محمد حسین اردشیر با اعلام این خبر افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از دانش آموزان مدارس شبانه روزی مقطع متوسطه با اولویت مناطق محروم این بسته های آموزشی و بهداشتی را اهدا نمود.
وی خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور پشتیبانی از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم کشور و ارتقاء پتانسیل های بالقوه آنان، انجام شده و بر اساس سند همکاری در خصوص تهیه و توزیع بسته های حمایتی ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی بین استان های مختلف کشور توزیع شده است .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: حمایت از توسعه دانش و تحصیل به ویژه در مناطق محروم کشور یکی از برنامه‌های خیرین حقیقی و حقوقی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شود که در سال جاری با اهتمام و پیگیری بیشتری در حال انجام است .

 

توزیع ۳۵۵۸ بسته آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم استان کرمان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، ۳۵۵۸ بسته آموزشی و بهداشتی اهدایی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۴۷ مدرسه

شبانه روزی مناطق محروم و کمتر برخوردار استان کرمان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس رسالت اجتماعی که بر عهده دارد در سال تحصیلی جدید ۳۳هزار بسته آموزشی - بهداشتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است تا در مناطق محروم کشور توزیع نماید.
در همین راستا، بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف توانمندسازی و ایجاد عدالت تحصیلی میان دانش آموزان مستعد مناطق محروم استان کرمان با همکاری معاونت متوسطه آموزش و پرورش نسبت به توزیع ۳۵۵۸ بسته آموزشی و بهداشتی مبادرت ورزید.
راست پور نماینده آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تقدیر از تعاملات و اقدامات موثر صورت گرفته برای کمک به دانش آموزان مستعد بیان داشت: این اقلام که شامل

کیف و کوله، دفتر، مداد و خودکار، حوله، مسواک، خمیردندان و غیره می باشد در ۴۷ مدرسه شبانه روزی مناطق محروم استان کرمان توزیع گردید.

سفر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به استان هرمزگان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و عضو هیات مدیره بانک در راستای برنامه های

توسعه ای این بانک بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی و الویت های ابلاغی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد به همراه جمعی از مدیران ستادی به استان هرمزگان سفر کردند.

در این سفر دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل و سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک، با هدف بررسی وضعیت اجرای برنامه های راهبردی در سطح صف، ضمن بازدید از شعب منتخب بانک در استان، نشست های متعددی را با مسئولان استان خواهند داشت.
بازدید از شعب استان هرمزگان، دیدار با استاندار، جلسه هم اندیشی با کارکنان و ... از جمله برنامه های سفر مدیرعامل و هیات همراه است.
گفتنی است این سفر با هدف بررسی بسترهای اجرایی برنامه های بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال و همچنین الویت های ۱۸ گانه رئیس جمهور به وزیر اقتصاد صورت گرفته است.
خاطر نشان می سازد، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، پور طولابی رییس اداره کل حراست، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک را در سفر به استان هرمزگان همراهی می کنند.


ثبت نظر

ارسال